Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verhalen (Healing Stories)    Darmen, nieren en blaas
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Ton
Posted
Hieronder een verhaal van een vrouw die al een jaar bij een therapeut liep zonder enig succes.

Beste Ton,

Zoals ik je heb verteld loop ik al jaren met darmproblemen, nierproblemen en chronische blaasontsteking.
Een jaar geleden is er een bacterie (ecoli)d.m.v. een kweek in mijn blaas ontdekt die resistent is voor alle medicijnen.
Alleen bij ernstige pijn te behandelen met acht dagen aan het infuus. Dit is toen gebeurd en de bacterie kwam net zo hard weer terug.
Je hebt me toen aangeboden om mij te behandelen met dien verstande, dat als ik na 2 - 8 behandelingen geen verbetering zou merken we zouden stoppen.
Mijn darmen zijn duidelijk verbeterd (betere stoelgang). Geen ontsteking meer, dus geen buikpijn.
Bij controle in ziekenhuis werd geconstateerd, dat de nierfunctie verbeterd is.
De bacterie zit er nog wel, maar er zijn nu verschillende medicijnen waar hij niet tegen bestand is.
Indien nodig zijn er dus middelen om er iets tegen te doen en wat heel belangrijk is: geen opname, niet aan het infuus.
Ik heb nu 10 behandelingen van je gehad en voel me een stuk beter.

Ton hoe je het doet weet ik niet, maar het is fijn om zonder buikpijn te zijn.

Bedankt en we gaan door.

www.yourbodyinbalance.info

Posts: 34 | Location: Capelle aan den IJssel | Registered: 12 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hoi Ton,

Ik heb op je site gekeken, het ziet er goed uit! (Mijn website schiet ook al op, als het zover is zie je het wel onderaan mijn naam staan, kun je ook een kijkje nemen). Wat ben je lekker bezig met je healers, fantastische verhalen!

Gerda

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Ton
Posted Hide Post
Hallo Gerda,

Het leuke van de verhalen is dat er een paar tussen staan waar het resultaat van de behandeling door artsen wordt bevestigd en dat is wat je graag wilt lezen. Ben benieuwd naar je site. Zal hem zeker bekijken.

garoetjes
ton

www.yourbodyinbalance.info

Posts: 34 | Location: Capelle aan den IJssel | Registered: 12 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post