quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
Heftige heupuitlijning|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Hoi allemaal,
even een berichtje uit het diepe zuiden. Wie heeft dit (of vergelijkbare dingen) wel 'ns meegemaakt bij heupuitlijning, toch vaak de eerste 'gewone' handeling die je als QT-er doet? Vorige week ontmoette ik een man met chronische hoofdpijnklachten (ruim 8 jaar lang,zo'n 6-8 paracetamol per dag). Hij vroeg om een QT-sessie. Het was niet duidelijk wat de oorzaak van de klacht is, hoe en waarom het ontstaan is etc. Dus: gewoon maar 'ns kijken wat er mag gebeuren en beginnen met een heupuitlijning (en de rest natuurlijk) Maar nu komt het: na enkele minuten was niet alleen de melding ' ik voel me heel licht in mijn hoofd' en 'ik heb hele zware benen' (die had ik wel 'ns vaker gehoord) maar waren ook direct de heupen op gelijke hoogte gekomen (rechts was eerst duidelijk lager). Een merkbaar resultaat, altijd leuk toch ; -) Maar vooral, de man kon zijn voeten letterlijk niet meer verplaatsen. Hij deed er een minuut of zo over voordat hij weer, heel voorzichtig schuifelend, een stapje kon zetten. Zijn voeten waren een tijdlang als vastgenageld. Hij had dat nog nooit meegemaakt (ik ook niet). De volgende afspraak voor een sessie is gemaakt,het verhaal is nog lang niet 'klaar', maar ik ben geneigd om deze eerste reactie heel positief te beoordelen. Het lijkt op een acuut herstel van boven (licht in het hoofd) en onder (zwaar in de benen, vastgenageld in de voeten) Yin-Yang, onder-boven....Hij voelde zich na de eerste sessie als zeer ontspannen, leuk he. Wel 'ns zoiets meegemaakt? |
||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
Heftige heupuitlijning