quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
geen smaak geen reuk|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
Hieronder het verhaal van Joke:
Hoi Ton, Ik ben bij je gekomen om te zien of je wat zou kunnen doen aan mijn probleem: ik heb al 5 jaar geen reuk en smaak meer, wat is voort gekomen uit een simpele verkoudheid. Na de eerste 2 behandelingen voelde ik een lichte verbetering waar ik erg gelukkig mee was. Echter toen je een weekje met vakantie was ging het weer wat terug dus miste je wel. Daarna voor de 3e keer behandeld en het voelt weer beter aan en heb zelfs de geur van koffie en mottenballen geroken. Zou in de loop van het jaar opnieuw geopereerd moeten worden maar stel dat even uit omdat ik eerst wil zien wat je behandelingen nog meer in petto hebben voor mij. Zoals het nu gaat kan het alleen maar beter worden. Het lijkt wel of de neusholtes weer beter gaan functioneren. www.yourbodyinbalance.info This message has been edited. Last edited by: Ton, |
|||
|
|
|
|
|||
|
Aanvulling verhaal Joke, geen smaak geen reuk
woensdagmorgen heb ik met de koffiebus naast me gezeten en ik ruik ook weer een lekker luchtje. Dus het gaat de goede kant op. Tot dinsdag ! groetjes Joke www.yourbodyinbalance.info |
||||
|
Joke gaat verder:
Ik ben vanochtend ( 3-4-2008 )bij de KNO arts geweest. Hij stond niet negatief tegenover je therapie, maar ik moet ook wel de medicatie blijven gebruiken die hij heeft voorgeschreven. Een nieuwe CT- scan zit er niet in , omdat hij er van overtuigd is dat het wel wat beter gaat. www.yourbodyinbalance.info |
||||
|
Joke gaat nog verder:
Hallo Ton, Het onverwachtte is gebeurd ik heb mijn reuk en smaak terug. Onvoorstelbaar, 5 jaar lang naar het ziekenhuis, veel medicijnen geslikt, een operatie in het vooruitzicht dit jaar. En nu geen last meer. In 2 maanden heb je me van een groot probleem afgeholpen. Heb er geen woorden voor maar het voelt allemaal geweldig. Het is zo fantastisch dat je weer alles kan ruiken wat je staat te koken, en dat je nu echt kan zeggen tegen je tafelgenoten: eet smakelijk. Nogmaals bedankt. Joke www.yourbodyinbalance.info |
||||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
geen smaak geen reuk