Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
QT Instructor
www.qutosh.eu
Picture of Geert
Posted
Vandaag heb ik een hernia behandeld met een mooi resultaat. De client kon direct soepeler opstaan.

Ik heb de basic ademtechnieken gebruikt met de versterkte resonantie: Energie gestuurd naar het beeld van de client die volledig hersteld is van de hernia.
Van de Core technieken: Met tractor beaming alle wervels gecorrigeerd en schoongestoomd.

Morgen nog een sessie gepland.

Posts: 55 | Location: 's-Hertogenbosch, The Netherlands | Registered: 28 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
www.qutosh.eu
Picture of Geert
Posted Hide Post
Vandaag een tweede sessie gedaan. De plaats van de hernia gesteamd. Toen er een reactie ontstond in het been er achter aan gegaan. Ook kwam er nog een oude blessure op de proppen.

De client was vandaag al erg enthousiast over het resultaat.

Posts: 55 | Location: 's-Hertogenbosch, The Netherlands | Registered: 28 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
www.qutosh.eu
Picture of Geert
Posted Hide Post
Vandaag is mijn client bij de fysiotherapeut geweest en om te kijken of deze zonder voorkennis ook verbetering constateerde niets van de QT behandeling gezegd.
Pas toen de therapeut spontaan een significante verbetering meldde heeft mijn client enthousiast over QT verteld.

Dit is een geweldige motivatie om lekker verder te gaan met QT.

QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
|Goed bezig!

Groeten,
Marijke

Posts: 73 | Location: Hoog-Keppel ( Netherlands ) | Registered: 09 August 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post