Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verhalen (Healing Stories)    COLITUS ULCEROSA ( zusje van de ziekte van Crohn)
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Ton
Posted
COLITUS ULCEROSA ( zusje van de ziekte van Crohn )

Hallo Ton ,

Ik heb 30 jaar de ziekte colitus ulcerosa en heb hiermee het nodige meegemaakt, ziekenhuis opnames, veel medicijnen geslikt , prednison , salofalk etc etc .

Vele jaren hebben we geprobeerd middels (elektro) acupunctuur, aromatherapie en o.m. Bach bloesem de klachten te laten verminderen, met wisselend resultaat.

Na al die jaren van last , pijn en verdriet is het gelukkig de laatste 5 jaar beter, zolang er geen grote emotionele gebeurtenissen plaatsvinden.

Door de colitus is echter mijn lever/gal aangetast. Dit kan – mogelijk – in de toekomst problemen opleveren.

Inmiddels heb ik bij jou een aantal behandelingen gehad en ik voel me stukken beter, tot mijn verbazing is mijn ontlasting beter dan ooit.

Daags na de behandeling is er een reactie met wat buikklachten, hetgeen je me ook had verteld, de dag daarna is dit weer weg en ik voel mij dan erg rustig en zit goed in mijn vel.

Je hebt mij tijdens de behandeling ook duidelijk gemaakt dat ik makkelijker in het leven moet gaan staan , loslaten en meer positief bezig zijn.

Jouw behandelingen doe mij zeer veel goed .

Groetjes van Adrie

Posts: 34 | Location: Capelle aan den IJssel | Registered: 12 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post