quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
Gebroken lendewervel|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Over een paar dagen zal ik QT gaan geven aan een vrouw met een gebroken wervel(L5). Zij heeft erg veel pijn, morfine-achtige pijnstillers die niet voldoende helpen, emotioneel in nood, ook energetisch in de verdrukking omdat ze niet kan rusten. Wachtend op opname voor operatie. Wie heeft ervaring met zo'n ongemak en hoe zou je de situatie benaderen, is mijn vraag. Mijn eerste indruk zelf is: 'voorzichtig' ontspanning proberen te genereren in de onderrug, lendegebied. Dan kijken wat er gebeurt. Zou QT gericht op de wervel in kwestie wel of niet goed zijn? Wie denkt, voelt er mee? Alvast hartelijk bedankt daarvoor!
|
||
|
|
|
QT BIJ BREUKEN IS PERFECT; BEHANDEL WAT HET LICHAAM AANGEEFT, VOLG DE "PIJN" OF EMOTIE EN BEWAAK JE EIGEN GRENS EN HAAR GRENS; WAT JIJ OF ZIJ NIET WILT OF DURFT, NIET DOEN...
REGELMATIG KORT BEHANDELEN, OOK EVENTUEEL OP AFSTAND IS HEEL EFFECTIEF. SUCCES, GROETJES, YOLANDE |
|||
|
|
|
Hoi Ruud,
Ik sluit me helemaal aan bij Yolande, behandelen en rustig aan bekijken wat er gebeurt. QT op de gebroken wervel kan natuurlijk, luister goed naar de healer. Communicatie is hierin heel belangrijk. En laat even weten hoe de behandeling is gegaan, Ruud. Wij zijn natuurlijk ook erg nieuwsgierig. Groetjes van Ger |
|||
|
|
|
Uit ervaring weet ik dat Reiki (op afstand) heel goed helpt bij gebroken lendewervels. Quantum-Touch zou dus ook heel goed moeten werken.
Succes! Groetjes, Toby |
|||
|
|
|
Hi Ruud
I'm spinalcord injuried, T4 complete. I work on myself with QT.Until now I never had any bad experience so I wouldn't worry to much. I personally would align the hips and look for any rotation further up the spine. hope it helps Einar translated Hi Ruud Ik ben spinalcord injuried, T4 compleet. Ik werk aan mezelf met QT.Until nu ik nog nooit een slechte ervaring, dus ik zou niet ongerust te veel. Ik persoonlijk zou uitlijnen van de heupen en kijken voor eventuele verdere draaiing van de wervelkolom. Hoop dat het helpt Einar This message has been edited. Last edited by: Einar, |
|||
|
|
|
Beste allemaal,
Heel hartelijk voor de adviezen en ervaringen. Er was trouwens een foutje in mijn eerste bericht: de breuk zit in de eerste lendewervel, en de tussenwervelschijf eronder is vrijwel weg. Er gebeurde van alles, vooral kwam er een doffe uitstralingspijn naar het rechterbeen op gang. Chaise the pain dus....Dit gevoel bleef en ging niet meer weg. De andere reactie was er een van uitputting. Daarom na een tijdje ook gestopt met de sessie, zij was gewoon kapot, de grens was bereikt, gaf ze aan. Reactie in de dagen erna: nog meer pijnreacties. Voor mijn gevoel heeft zij best vertrouwen in QT, maar de pijn is en blijft erg aanwezig. Ik doe intussen meer en korte afstandbehandelingen, vanwege de pijn en uitputting, niks forceren dus, en zal de tips zeker toepassen. Morgen een msn-afstand-afspraak met haar gemaakt. Dank jullie wel en ik houd jullie op de hoogte! |
|||
|
|
|
Hoi Ruud, heb je haar de ademhaling en bodysweep zelf geleerd, laat je haar mee ademen, veel water drinken tussendoor; er gebeurt klaarblijkelijk heel veel.
Als zij er vertrouwen in heeft en jij ook Succes, groetjes van Yolande |
|||
|
|
|
Even een update...
Korte afstandshealingen gaan werken. Meer ontspanning, betere energie, is het gevolg.Haar grens is na 10 minuten direct bereikt. Stapje voor stapje opbouwen dus. Nog steeds wel heel spannend, in de zin van d'r op of eronder, of positiever gezegd: ik hoef niet te twijfelen over wat 'give it your all'in deze situatie betekent. Veel water drinken,rust nemen ook 'in het hoofd', da's heel belangrijk. Er staan korte afstandsessies van 10 min. voor de komende dagen geprogrammeerd. In verband met onze vakantie zal dat 'vanaf' Madeira zijn.Daar krijg je toch energie van ;-) Ik sta open voor meer adviezen, hoor. |
|||
|
|
|
Nog meer tips
Werk met zilver, helend voor botten. QT op alle bijkomende emoties (van beiden!) Neem wat Madeira energie mee in je behandeling ;-) Soms is 5 minuten op afstand al genoeg, als het aanslaat werkt het vaak superkrachtig. Gebruik klanken, ook op afstand (kan je liefje vast wel tegen), gebruik Core technieken, kortom, wees creatief en open, geloof in wonderen! Liefs, Yo. |
|||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
Gebroken lendewervel