quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
Mijn eerste fysiotherapeut behandeld|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
Heb een vriend die fysiotherapeut is, maar ook klussenier is. Hij heeft 20 jaar geleden een knieoperatie ondergaan en had daar de laatste jaren zoveel last van dat het klussen onmogelijk werd voor hem, en hij moest gaan uitkijken naar iets anders. Heb hem 2x behandeld met het resultaat dat hij gewoon kan blijven doen wat hij het liefste doet nl. klussen. Zijn reactie ( als fysiotherapeut) op het resultaat was: dit kan eigenlijk helemaal niet wat jij doet maar ben er zeer gelukkig mee.
|
|||
|
|
|
Hi Ton,
Wat toch een ongeloof bij je vriend de fysiotherapeut! Ha, moest er om lachen. Wat goed van je, Ton! Alweer iemand 'gered'... Gerda |
|||
|
|
|
Leuk!
Groetjes, Yolande, QTouch Trainingen. |
|||
|
|
Learning by doing |
Gaaf - gefeliciteerd! Enneh, keep going dus!
Love & light, Myrna |
|||
|
Het echte verhaal van de fyso zelf:
De omgekeerde wereld door de bril van een fysiotherapeut. Al jaren ben ik bekend met irritante knieklachten aan beide knieën. Hardlopen en andere sporten zijn al geruime tijd zo goed als onmogelijk. Het meest vervelend is wel dat ik tijdens mijn werkzaamheden steeds meer hinder ondervind. Ik had mij er al bij neergelegd de rest van mijn leven pijn te zullen hebben of te zijner tijd aan een nieuwe knie te moeten. Ton stelde voor om er eens een behandeling van hem aan te wagen. Vanuit mijn positie als fysiotherapeut was ik erg argwanend maar het verlangen om van de pijn af te raken won het toch van mijn angst voor het onbekende. Ik nam plaats op mijn eigen tafel. Ondanks zijn koude handen werd mijn knie warm wat uitstraalde naar mijn kuit. Na 10 minuten vroeg hij mij te gaan staan en de knie te testen. Ik kan pijnvrij hurken en hinken. De knie is niet nieuw, het sporten blijft onmogelijk maar mijn dagelijkse activiteiten kan ik probleemloos uitoefenen. |
||||
|
|
|
Wie weet wat er gebeurt als je hem een aantal keer behandelt;
het lichaam vernieuwt en herstelt zich constant en kan zoveel meer dan wij durven te geloven...! Groetjes, Yolande. |
|||
|
hallo Yolande,
het is ook de bedoeling om door te blijven gaan met behandelen. garoetjes ton www.yourbodyinbalance.info |
||||
|
|
|
Wat is het toch mooi!
Groetjes, Gerlanda |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net