quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
Afstandsbehandeling|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
QT Instructor www.qutosh.eu |
Een leuke ervaring met afstandsbehandelingen.
Vorige week kreeg ik een mail met een verzoek om een afstandsbehandeling voor een voet. Lopen was haast onmogelijk door de pijn. Ze was bij haar arts geweest en had gehoord dat ze rekening moest houden met een langzaam herstel. Door de telefoon bespraken de klachten en na de behandeling zouden we weer bellen. Het was een bijzonder mooie ervaring. Tijdens het behandelen voelde ik dezelfde sensaties als bij een gewone behandeling. Ik behandelde het totale lichaam van boven naar beneden. Toen we daarna belden om de ervaringen te delen bleken mijn ervaringen overeen te komen met die van mijn client. Ze kon precies beschrijven wat er gebeurde toen ik me op haar knie concentreerde. Daar nam de intensiteit van de sensaties voor ons beiden sterk toe. Ze vertelde dat de pijn was afgenomen naar een 4. Drie dagen later was de pijn afgenomen naar een twee en kon ze haar voet weer belasten. |
||
|
|
Q-TIP Dog is Yoda ;-) |
Way to go Geert!!!!!!!!!
You might try it the next time while you are on the phone. That way you get immediate feedback and can chase the pain and such. Great job - both of you. Christina Blessings, Love and Laughter, and Big Warm Hugs, Chrissie |
|||
|
|
Hi Christina,
Nice to see you down here! Do you use a translater or do you understand Dutch? Het voelde niet prettig om de telefoon vast te houden tijdens de behandeling. Ik visualiseer mijn client tussen mijn handen. Volgende keer kan ik een headset klaarleggen. Ik koos om niet direct naar de pijn te gaan maar het hele lichaam te behandelen. Van het hoofd naar beneden langs de ruggegraat. Toen eerst het goede been en pas daarna naar de pijnlijke voet. Het was verrassend om te zien dat juist bij de knie veel gebeurde. Ik voelde heftige sensaties in mijn handen toen ik mijn aandacht op de knie richtte. Mijn client gaf later aan dat zij op datzelfde moment beweging voelde in haar knie. Blijkbaar moest daar ook een probleem opgelost worden. Daarna reageerde de voet ook intensief. Ik koos voor deze aanpak omdat de oorzaak niet bekend is. Het is geen sportblessure en kan dus een oorzaak elders in het lichaam hebben. |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
Q-TIP Dog is Yoda ;-) |
I cheated, used a translator. When Rick and I do distant we use a phone with a speaker phone. Even our portable home phones have it and that way the client can hear both of us and they can report what is happening to them and we can both hear them. Any way, it works for us. I had a problem with the last part and I didn't understand what you meant.
Still, as long as your healer has a positive result all is good, eh? Christina Blessings, Love and Laughter, and Big Warm Hugs, Chrissie |
|||
|
|
It feels a bit weard for me to do heavy breathing over the phone with a woman on the other side
To explain the last part: I chose the approach to treat the whole body from top to toe since the injury was not caused by an accident. It might have its origin somewhere else in the body. This message has been edited. Last edited by: Geert, |
|||
|
|
|
Hi Geert
I had sessions with people who had some sort of pain in their legs and I worked on the lower spine an. May be a nerve is trapped and it might disappear after a few sessions. hope it helps Einar have a look at this map http://upload.wikimedia.org/wi...s_system_diagram.png |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
Afstandsbehandeling