quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
succes bij hersenschudding kleuter|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
Hallo,
Mijn naam is Rita Soutendijk en ik ben nu ruim een jaar enthousiast met QT bezig! Een paar weken geleden kwam de buurvrouw plots mijn zoontje van 4, hevig huilend, thuis brengen. Hij was van de trampoline gevallen vertelde ze. Veel gesprek daarover was niet mogelijk, omdat mijn kind zo hard huilde, dus ik dacht dat komt later wel en begon eerst voor hem te zorgen. Hij had op z'n achterhoofd een schaafplek van zo'n 6 bij 4 cm, wat al begon op te zwellen. Eerst een doekje met koud water op gedaan, maar dat wilde hij absoluut niet. Bij mij op schoot zitten en QT wilde hij wel en toen werd hij ook rustiger en viel binnen een paar minuten in slaap. Ik ben met hem op de bank gaan zitten en doorgegaan met QT, hij sliep heel rustig en ademde ook heel rustig, en ik dacht, rust is nu even het beste. Ik ben een half uur doorgegaan met qT en daarna heb ik hem voorzichtig wakker gemaakt, omdat ik toch wel wat ongerust begon te worden. M'n zoontje wou wat drinken, bleef nog 10 minuutjes bij me zitten om bij te komen en sprong toen van de bank af om weer te gaan spelen. De zwelling op zijn hoofdje was verdwenen, het plekje was nog wel gevoelig, maar hij had nergens last meer van. Natuurlijk heb ik hem goed in de gaten gehouden maar de rest van de middag was er niets aan hem te merken en rende hij even vrolijk rond als normaal. Daarna ging ik naar de buurvrouw om te vragen wat er nu precies was gebeurd en zij vertelde me dat een grote jongen uit de buurt plots op de trampoline was gesprongen, waardoor mijn zoontje als het ware gelanceerd werd en op z'n koppie terecht kwam.(ik vind trampolines ook rot dingen, maar als je het zelf niet hebt, gaan ze er bij de buren weer op!) Ik schrok me rot toen zij vertelde dat hij enkele minuten buiten westen was geweest, en had dus eigenlijk wel een flinke hersenschudding verwacht bij zo'n val. |
|||
|
|
QT user |
Geweldig!
Wat is het toch fijn om altijd QT bij de hand te hebben. Ik gebruik QT ook heel regelmatig bij allerlei huis-,tuin- en keukenongelukjes bij mijn kinderen. Ideaal! Marijke |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
succes bij hersenschudding kleuter