Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verhalen (Healing Stories)    Last van benen en armen en te hoge bloeddruk
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Ton
Posted
Last van benen en armen en te hoge bloeddruk

hoi ton.
ik ben donderdagavond bij je geweest voor de eerste behandeling voor mijn armen en benen.
het resultaat is dat ik minder last heb van tintelende handen maar de huid voelt wel stijfjes aan. maar het lopen en wandelen gaat nog niet als ik een paar minuten gelopen heb lijkt het net dat ik een marathon heb gelopen. maar dat komt wel goed niet alles kan in 1 keer weg zijn. ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.
tot dinsdag groetjes ronald.

Hoi Ton,

we zijn nu een paar weken verder en kan inmiddels wel de marathon lopen, heb een enkele keer nog last van tintelingen en mijn bloeddruk is inmiddels uitstekend. Blijf bij je in onderhoud.

groet ronald

Posts: 34 | Location: Capelle aan den IJssel | Registered: 12 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post