Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Ton
Posted
Kreeg onderstaande email van de behandelde:

Goede morgen Ton,

Wil je toch even bedanken, dat je geholpen hebt om me weer op de rails te krijgen.
Na 2 kleine tia's was ik erg depressief geworden. Heb van de neuroloog anti-depressiva voorgeschreven gekregen.
Dat sloeg wel aan. Alleen mijn orientatievermogen en het autorijden waren niet zo als het moest zijn. En mijn motoriek was niet zo goed.
Na enkele behandelingen voelde ik me al iets beter. Hopenlijk gaat het nog verder vooruit.
De neuroloog was tevreden over me en ik mag een half jaar weg blijven.
Ik zie de toekomst dan ook weer met vertrouwen tegemoet. Op naar de volgende behandeling.

Posts: 25 | Location: Capelle aan den IJssel | Registered: 12 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Heel bijzonder!
Hartelijke groet, Yolande.

Posts: 50 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Fantastisch Ton! Wat een goede berichten.

(Misschien een handige tip: je hoeft geen nieuwe topic te maken, omdat deze er al was onder de naam Tia & Frosen shoulder, daar kun je je berichten onder kwijt, als het over hetzelfde onderwerp gaat ;-)))).

Gerda

Posts: 101 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Ton
Posted Hide Post
Gerda bedankt voor de email. Dacht dat ik het goed had gedaan. Behandelen lijkt me iets beter af te gaan dan een topic goed te beheren.

Bedankt voor je berichtje.

Garoetjes
Ton

Posts: 25 | Location: Capelle aan den IJssel | Registered: 12 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community