quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
Triggerfinger|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
TRIGGERFINGER ........ behandeling op afstand
hallo ton, ik kan je behandeling goed voelen, mijn hand voelt wat zwaar aan en tinteld, heel raar. de eerste keer dat ik dat ervaarde was maandag . ik zat rustig op de bank en voelde dat rare gevoel in mijn hand, gelijk dacht ik ,, ton is mij aan het behandelen,, toen ik je email kreeg klopte het precies. en er zit duidelijk verbetering in. het voelt gewoon beter aan, al heb ik de trigger nog wel , al heb ik het idee dat hij ook steeds minder word, het is precies zo als jij zei , het heeft zijn tijd nodig. nogmaals heel erg bedankt. je heb echt een gave. !!!!!! heel veel groetjes marga beste ton, het is aan het werken, !!! ik kon het eerst niet geloven . de muis van mij hand, de zwelling is al weg, ook is de “trigger” al een stuk minder en minder pijnlijk. groetjes van mij Marga Beste Ton, na een paar heel moeilijke jaren, heb ik een te hoge bloeddruk en een pees ontsteking in mijn duim trigger Finger, ik moet nu zes weken de duim niet gebruiken. ik wil geen spuiten en een operatie. de kans dat ik daarna geen gevoel meer in mijn duim heb is te groot!! ik ben textiel kunstenares, en kan dan geen naald meer vast houden, kan jij wat voor mij doen.? zou een behandeling op afstand mogelijk zijn ? Ben benieuwd Marga. |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|