Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verhalen (Healing Stories)    Zwangerschapskwaaltje
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Marlon
Posted
Moest even kijken waar ik mijn eerste post kon plaatsen, en waarom niet een van mijn ervaringen met Qtouch bij een ander dan bij mijzelf.

Eerst even vlug voorstellen, ik ben Marlon wonende te Leiderdorp en heb nu zo'n 3 jaar ervaring met Qtouch. Ben een aantal keer per jaar op bezoek bij Yolande voor mijzelf, en gebruik Qtouch daarnaast regelmatig bij anderen maar ook zoveel mogelijk bij mijzelf. Onlangs begonnen met de Core technieken en hoop daar wat meer mogelijkheden te vinden betreft zelf-healing.

Een van de laatste mooie ervaringen die ik had was een klacht(je) waar mijn vriendin mee liep vanaf de geboorte van mijn lieve dochtertje (zie foto) begin dit jaar (6 januari). Ze had het niet eerder geuit, maar ze liep al 2 maanden rond met een pijn in haar rechterheup en kwam er maar niet vanaf. Uiteraard even Qtouch erop lost gelaten, uitgelijnd en na 5 minuten was de pijn compleet verdwenen. Ook nu een maand later is deze pijn nog steeds niet terug, dus al met al weer een mooi voorbeeld hoe goed deze techniek wil werken!!

Nou als het een beetje actief is hier post ik nog wat meer verhalen en 'experimentjes' die ik de afgelopen jaar heb meegemaakt.

Een hartelijke groet aan iedereen.

Marlon

Posts: 1 | Registered: 06 May 2009Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Nou, soms is een postje nodig om de boel weer eens actief te krijgen. Maar brand maar los als je meer hebt, hoor!
Dit was een leuk verhaal over wat QT kan doen.

Succes!

Marijke

Posts: 73 | Location: Hoog-Keppel ( Netherlands ) | Registered: 09 August 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post