Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Ruud
Posted
Een succesverhaal wat ik graag wil delen...10 maanden na het ongeval en 2 operaties later...Paula was met haar hand in een conservenblikje gevallen. Gevolgen: erntige verwonding in de handpalm, pezen, zenuwen en bloedvaten kapot. Sterk verminderde functie en kracht in de hand, slappe pink, aanrakings- en zenuwpijnen op een plek waar weefsel getransplanteerd werd, en uitstralingspijnen naar pink en ringvinger.
Een 3de operatie heeft zij geweigerd omdat zij bang is voor meer schade ipv oplossingen. Ook pijnstillers waren geen optie, omdat zij niet 'totaal verdoofd' door het leven wenst te gaan.
Eerste QT-sessie: 1 uur, met direct resultaat: doorstroming, verzachting, afvoeren van de pijn (via puntje van de pink) kwam al snel op gang. Voor het eerst in 10 maanden was haar hand pijnvrij en ontspannen. Wel sprak zij van een zeer vermoeide hand.
De dag erna zijn er nog napijn-reacties op gang gekomen vooral op de plek van de transplantatie.
Tweede sessie: half uur, vooral gericht op die plek: opnieuw weer pijnvrij en ontspannen na een korte tijd. Na een half uur gaf Paula aan te willen stoppen, het was goed en genoeg zo. Hand voelde weer als van haar zelf, wel weer wat vermoeid. Haar pink staat nu zichtbaar rechter. Helaas heb ik geen foto's van voor en na, gewoon jammer! Maar goed.
Zij heeft er alle vertrouwen in dat zij met behulp van QT de functie en kracht in de hand volledig zal kunnen terugkrijgen, ontspannen en pijnvrij.
Zijn er grenzen aan de effecten van Quantum Touch? Ik zou het niet weten? ;-)

Posts: 6 | Location: www.conincx.nl | Registered: 12 May 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post