Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Ton
Posted
Versleten heup

Hallo ton,

Hier een klein verslag hoe het me de laatste weken gegaan is.

Zoals je weet ging het de laatste maanden niet zo lekker, last van een zere rug en vooral last van de liesstreek.
Eerst dacht ik aan een liesbreuk dus naar de huisarts, deze stuurde me direct langs de röntgenafdeling van het ziekenhuis en na de foto’s bekeken te hebben was de diagnose gesteld. Slijtage aan de linkerheup en de rechter was aan het beginnen.
En dat op je 47 ste jaar, te jong voor een nieuwe heup dus neem maar pijnstillers.
Daar wilde ik absoluut niet aan beginnen. Tot mijn vrouw me attendeerde op jouw site, eerst was ik sceptisch maar na het lezen van je site maakte ik een afspraak. Na een paar sessies voelde ik me een stuk opgeruimder en nagenoeg geen pijn meer in de liesstreek. Loop ook weer rechter.

Alvast Bedankt
Gerard

Posts: 34 | Location: Capelle aan den IJssel | Registered: 12 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
Hoi Ton, super!

Posts: 105 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post