Page 1 2 
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Gerlanda
Posted
Het is altijd leuk om succes verhalen te lezen. Ben vooral dol op die kleine verhaaltjes, die "tusssendoor behandelingetjes". Dus vandaar dat ik dit nieuwe topic start met zo'n leuk succesje!

Op mijn werk had een collega nogal last van een tenniselleboog. Ze kwam die ochtend met een band om en had veel pijn. Score 8. Nu had ik haar al eerder met haar rugpijn geholpen dus ze was direct enthousiast toen ik voorstelde er even naar te kijken.
We zijn even een behandelruimte ingeschoten (ik werk op een Spoedeisende hulp)en heb er ongeveer 15 minuten aan besteed. Ze voelde van alles en ik voelde ook dingen bewegen. Op een gegeven moment trilde haar pink, zonder dat ze het voelde...maar we zagen het wel! Ze ging zonder pijn de behandelruimte uit! "s Avonds had ze wel veel pijn in haar schouder gehad, maar dat was spoedig weer weg gegaan. Ze heeft die dag verder zonder haar band en zonder pijn gewerkt. De dagen erna heeft ze geen pijn gehad behalve als ze veel was gestreken had. Nu na een week of 8 heeft ze nog steeds geen pijn gehad, behalve na het strijken van de was....dus daar moeten we nog eens even een minisessie aan wagen!

Groetjes,
Gerlanda

Posts: 27 | Location: Rotterdam, The Netherlands | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Jaaah, succesverhalen, Gerlanda, altijd goed! Mag ik er ook eentje doen?

Een paar dagen geleden had mijn man last van zijn onderrug. Het waren voor hem de bekende klachten van tien jaar geleden. Hij had toen een dubbele hernia. De huidige klachten waren veel rugpijn, uitvalsverschijnselen in zijn linkerbeen en verschrikkelijk moe omdat dit veel energie kostte. Hij zag de bui al hangen.... Na een korte behandeling (nog geen vijf minuten) ging hij naar zijn werk. De hele dag niets gehoord. 's Avonds toen hij thuis kwam zei hij: "eeemmm... ik durfde het niet te zeggen, maarre... ik heb helemaal niets meer gevoeld". Tijdens de behandeling voelde hij al snel een 'plop' in zijn wervels en dat was het. Bingo!
Daar word ik helemaal blij van!
Liefs,
Gerda

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Ik zal de mijne van een ongeveer 1.5 jaar terug in het kort vertellen

terwijl ik achter iemand aan rende tijdens een watergevecht, stootte ik met mijn heup tegen een paaltje aan. de dag erna kon ik van de pijn nauwelijks lopen, aangezien ik vaak sport wist ik dat het een paar weken zou duren totdat ik echt weer kon sporten, helaas had ik het volgende weekend een voetbaltoernooi.
Ik het weekend op bad gaan liggen, heel lang energie naar die plek toegestuurd, gevolg: de maandag daarna kon ik gewoon weer sporten
dit heeft mij echt laten zien dat quantum touch effectief is.

volgens mij zijn de "korte verhalen" altijd toch een beetje lang Wink

Posts: 25 | Location: Amsterdam, the Netherlands | Registered: 20 October 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
www.qutosh.eu
Picture of Geert
Posted Hide Post
Mijn rug is minder hol sinds de cursus.

Onze ficus verliest geen bladeren meer na 5 minuten behandelen.

Mijn eerste cliënt slaapt voortaan weer gewoon. De eerste behandeling verliep ontspannen en gaf direct een goed resultaat. De tweede behandeling verliep erg heftig. Mijn cliënt voelde eerst misselijkheid, duizelig en vervolgens slaperig.

Nu zoek ik nog meer kandidaten om de 60 uur te voltooien.

Posts: 55 | Location: 's-Hertogenbosch, The Netherlands | Registered: 28 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
Voor ieder behandelverhaal kan nu een nieuw topic geopend worden, omdat we er een subforum voor hebben.

Posts: 105 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Myr
Learning by doing
Posted Hide Post
Gerlanda,

Mijn echtgenoot heeft sinds enkele dagen vreselijk last van een tenniselleboog. Heb hem vrijdagavond behandeld en aanvankelijk ging het beter. Vandaag is de pijn echter in alle hevigheid terug, dus vanavond nogmaals een sessie van ca. 20 minuten gedaan met Advanced QT. Hij voelt nix tijdens de behandeling, ook geen verbetering direct na afloop, dus zo succesvol als jij bij jouw collega was het helaas nog niet. Jouw verslagje lezende vroeg ik me af: heb jij specifiek op de betreffende elleboog gewerkt of ook elders op het lichaam?

Love & light,
Myr

Posts: 25 | Location: Tiel, The Netherlands | Registered: 17 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerlanda
Posted Hide Post
Hai Myr,

Ik heb echt alleen op en rond de elleboog gewerkt en nergens anders. Dat gaf wel sensaties in de schouder en in de vingers. Op een gegeven moment bewoog de pink ...we zagen het maar ze voelde het niet!
Succes ermee!

Groetjes
Gerlanda

Groetjes,
Gerlanda

Posts: 27 | Location: Rotterdam, The Netherlands | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Ton
Posted Hide Post
Hallo Myr,

heb ook iemand met een tenniselleboog behandeld. Op het moment van behandelen totaal geen pijn meer echter na 3 uur weer dezelfde pijn. Heb hem toe aan zijn nek en schouder geholpen waarna de pijn weg bleef.

probeer het eens, wellicht helpt het.

groeten

ton

quote:
Originally posted by Myr:
Gerlanda,

Mijn echtgenoot heeft sinds enkele dagen vreselijk last van een tenniselleboog. Heb hem vrijdagavond behandeld en aanvankelijk ging het beter. Vandaag is de pijn echter in alle hevigheid terug, dus vanavond nogmaals een sessie van ca. 20 minuten gedaan met Advanced QT. Hij voelt nix tijdens de behandeling, ook geen verbetering direct na afloop, dus zo succesvol als jij bij jouw collega was het helaas nog niet. Jouw verslagje lezende vroeg ik me af: heb jij specifiek op de betreffende elleboog gewerkt of ook elders op het lichaam?

Love & light,
Myr

Posts: 34 | Location: Capelle aan den IJssel | Registered: 12 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Myr
Learning by doing
Posted Hide Post
Hi Gerlanda en Ton,

De tip van eveneens nek en schouder behandelen zal ik morgen zeker ter harte nemen; thanx! De sessie van gisteravond heeft een vertraagd effect gehad. De pijn was vanmorgen van 8 naar 4 gedaald met een lichte toename in de loop van vanavond Smiler Ondanks aangelegd elastic light bandage toch morgen nog maar een keer, want gezien jullie ervaringen zou het naar 0 moeten kunnen...

Lijkt me gaaf trouwens, om zo'n fysieke reactie als met die pink te zien. En dat ze daar niets van voelde; bizar zeg!

Dank voor jullie reacties.

Love & light,
Myr

Posts: 25 | Location: Tiel, The Netherlands | Registered: 17 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Met alle pijnklachten waarop niet veel of geen directe reactie is: soms is het verstandig om regelmatig kort te behandelen, bijvoorbeeld elke dag 10 minuten. Het lichaam heeft soms even tijd nodig om de healing tot stand te brengen. Als je het vanuit vertrouwen doet, vertrouwen in de enorme zelfgenezingskracht van het lichaam van de ander, is er zoveel meer mogelijk. Denk vooral niet dat JIJ het moet oplossen, dat het perfect moet gaan, dat het meteen over MOET zijn...
Gebruik de trilling van liefde en dankbaarheid, experimenteer met al je technieken, geniet ervan, hoop voor het mooiste en beste resultaat en laat dan de uitkomst vrij Smiler
Genieten dus!
Uiteindelijk moet de ander het zelf doen...zelf van binnenuit genezen, en jij biedt alleen een zo hoog mogelijke trilling aan.
Ook is het aan te raden om samen te bespreken wat je wel en niet na een QT behandeling kan doen; het lichaam wil alle energie gebruiken voor de healing dus als iemand na een behandeling keihard gaat werken, het heel druk heeft en zich weer overbelast, kan het lichaam niet optimaal aan de pijplek werken. Ook is het belangrijk om voldoende, veel, water te drinken om de afvalstoffen goed af te voeren.
Kortom, wees duidelijk en helder, experimenteer veel en geniet!
Succes, hartelijke groet, Yolande, QTouch Trainingen, Alkmaar.

Posts: 51 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Myr
Learning by doing
Posted Hide Post
Hi allemaal,

Was helemaal vergeten nog es te rapporteren over de behandeling van de tenniselleboog. En dat terwijl ik daar zo kort over kan zijn: De klachten zijn compleet verdwenen! Heb uiteindelijk nog drie avonden een minuut of tien QT toegepast en c'est ça Smiler

Love & light,

Myrna

Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Super!
gewoon doorgaan, dus Smiler
Groetjes, Yolande.

Posts: 51 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerlanda
Posted Hide Post
Hé geweldig!

Groetjes,
Gerlanda

Ton
Posted Hide Post
super om te lezen. geweldig resultaat.

garoet
ton

Posts: 34 | Location: Capelle aan den IJssel | Registered: 12 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Naantje
Posted Hide Post
Hierbij een succesverhaaltje
Een maand geleden heb ik mijn eerste quantum touch workshop gevolgd en ben met veel enthousiasme aan de slag gegaan.
Vrijdag heb ik mijn moeder behandeld. Zij had last van onstoken ogen, allergische reactie op neusspray,last van benauwdheid (astma)en onderrug pijn.
Tijdens de behandeling versprongen de pijnplekken een aantal keer, was echt apart om mee te maken. Na de behandeling waren zowel de ontstoken ogen veel minder, de benauwdheid was weg mede als haar rugpijn. Ook begon haar neus spontaan te lopen tijdens de behandeling. En ze was na de behandeling flink aan het gapen. Nu 3 dagen later, is alle pijn helemaal verdwenen.
Wat een geweldige uitvinding toch dat quantum touch;-)

Posts: 7 | Registered: 21 March 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post