quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verhalen (Healing Stories)
Succesvehalen|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
|
|||
|
|
|
Het is kick!!!!
Van de week: een vriendin kwam terug van vakantie, helemaal in een bad mood. Gevallen op een natte hotelvloer, slechte ervaring met ouders tijdens de vakantie, pijn in pols, pijn in rug, pijn in voet. Ik (voorzichtig... ben nog niet zo bedreven)... uhm... ik weet niet of...maar zal ik eens wat proberen? Ze gaf de pijn in haar pols een 8 en later een 6 ( Zo cool!!! Ik voelde die nrg in mn handen en zij heel verbaasd: huh? t lijk wel of je het eruit trekt? Nog even de traditionele reiki behandeling gedaan en ze zag ineens de zonnige en positieve herinneringen van haar vakantie, minder pijn in rug en voet en (heel apart, maar echt zo'n seintje dat we ineens op t zelfde level zaten) in nog geen uur tijd hebben we een stuk of 7 keer elkaars zinnen afgemaakt of op precies hetzelfde moment dezelfde woorden gezegd. Zij kreeg kippenvel en ik moest lachen: dit is wat er bedoeld wordt met het helende vermogen in de ander naar dat hogere level brengen. ---------- Het is kick!!!!! Ik heb me rot ge-reiki-ed, of ge-QT-ed... noem het hoe je wilt, bij mn doggie en tralalalala.... vandaag te horen gekregeen dat de amputatie-wond er ZEER MOOI uitzag en dat de dierenarts het wel eens slechter had gezien. + .... ik heb nog een half doosje van de morfine pijnstillers over die ik voorgeschreven voor haar had gekregen..... En ik ben dag en nacht, 5 weken lang bij haar gebleven, dus als ze pijn had had ik het absoluut gemerkt. (en dat met alleen het boek) ------- Het is kick!!! Ik vind hier op dit forum eindelijk mensen waarmee ik een soort kan levellen en die mij geen zwevert vinden. ------- Het is kick!!! Van de week viel er zo'n accuboor, precies met het schroefbitje naar beneden op mijn blote voet, vanaf de hoogte van een tafel tot de grond. Normaliter zou ik daar toch wel even een beetje kreupel en blauw van zijn geworden. Focussen op de juiste ademhaling, handjes erbij (en toen de ergste pijn weg was er ook even een beetje arnica zalf op gesmeerd voordat ik doorging met de handjes) ... resultaat: niets te zien en 2x even een beetje t gevoel gehad van: "Ow ja! dat ding was met die punt op mn voet gevallen... wow! ik heb er gewoon bijna geen last meer van!" (Om van de simpelere dingetjes als dat ik me even brandde aan een pan en een snijwondje nog maar te zwijgen) ------ Het is kick!!! Buurmeisje van 11 a 12 bijt op haar tong en met nog geen 2 minuten en mn hand op een cm afstand erbij, vraagt ze: "Wat doet u? Het lijkt wel alsof ik naar u toegetrokken wordt." "Heb je nog pijn in je tong dan?"... �hmm...(verbaasd) "Nee..." en huppelde verder om te spelen. ------- Het is kick!!! Met het uitlaten van mn doggie, kom je zo wel eens wat mensen tegen. Ik loop niet te koop met mn "Ow yes! Ik heb Reiki gedaan"...enzo (uhrmmm...vandaar dat ik nu wrs. ineens lekker los op t forum ga Maar zo af en toe... heel stiekem... probeer ik wat op de diertjes om me heen. (ik heb ook ineens een paar duiven die om cruesli bedelen voor de deur... geinig, toch?... nog leuker is dat mn doggie dat een half uur aankijkt en ze dan ineens wegblaft...lachen..) Nu is er een man die honden opvangt, deze keer heeft hij een hond"je", dat even bij hem is omdat het vrouwtje in het ziekenhuis is. Het hondje hoort 10 a 15 kilo te wegen, maar is nu een massief blok van 25 kilo.(en als t zo doorgaat gaat t echt slecht met t beestje...pfff...ze kan geen trap lopen, hijgt, gewoon zo zwaar vet dat je er de dierenbescherming bij zou kunnen halen, geen spiertjes, bot of iets is er ook maar in dat lijf"je" te voelen) De opvang en uitlaat mijnheer krijgt amper beweging in het hondje en ik dacht: "hmmmzz.... ik kan t altijd ff proberen...toch?" Whaha...hihi.... Ik ff kriebelen en ff met de handjes en ineens begon het diertje te hupsen en te springen en zich in allerlei rare bochtjes te wringen....hihi... er zat ineens meer leven in het beestje, dan dat de uitlaat en opvang mijnheer ooit had gezien. Geweldig! ------ Nou ja... 1 ding is zeker: op de 1 of andere manier begin ik een soort zwaan-kleef-aan te worden voor dieren en kids hier in mn buurtje. Hahaha... dat wordt wat als ik echt echt mn QT opleiding heb gevolgd. Take care 4 now 2 all. Bless you. Virtual hugh. Background: Beauticean which hands did sometimes 'strange' things with clients, have had my Reiki I initiation, read the QT book and did the exercises by myself. In the future I certainly will do the QT course. (In the past I didnt pay attention 2 my english lessons, so sorry for the typo's and 'msn'-language ;-) ) |
|||
|
|
|
Hoi Jacqueline,
Het is echt kicken met Quantum-Touch!!! Geweldige uitvinding ;-)))))! Wacht maar tot je een workshop hebt gevolgd, dan volgt er veel meer.... Spannend he! Groetjes, Gerda |
|||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community | Page 1 2 |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|