Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verzoeken (Healing Requests)    Ik heb een dringend behandelverzoek, urgent healing request
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Posted
Laat me alsjeblieft weten welke gegevens je nodig hebt om iemand in mijn omgeving te helpen met QT. Alvast bedankt.

This message has been edited. Last edited by: Tincqcindra,

Posts: 13 | Location: Amsterdam, The Netherlands | Registered: 27 August 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Een naam en wat er aan de hand is, zou fijn zijn.
Doe maar snel.

Posts: 73 | Location: Hoog-Keppel ( Netherlands ) | Registered: 09 August 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Als je deze oproep in het Engels zet bij het topic Healing Requests, dan lezen alle forumdeelnemers over de hele wereld je oproep en doen meer mensen mee.
Je hoeft niet alles te omschrijven, maar wel globaal het probleem, de situatie, de klachten en de naam en plaats.
Als je oproep veel mensen aanspreekt, zullen meer mensen meedoen, dus doe je best.

Posts: 73 | Location: Hoog-Keppel ( Netherlands ) | Registered: 09 August 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Okay, Pascal, ik had er veel moeite mee het te doen, maar hij staat er nu bij, op het internationale forum. Wil je even kijken of het zo goed is?

Posts: 13 | Location: Amsterdam, The Netherlands | Registered: 27 August 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Prima gedaan en je ziet dat het effect heeft.