quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verzoeken (Healing Requests)
Een spastische darm|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Hallo,
In 1988 kreeg ik een flinke voeselvergiftiging.Als erfenis kreeg ik een spastische darm kado.Nu heeft iedereen die wel eens maar ik zit bij de 5% die er heel veel last van heeft.Ik moet drie soorten pillen per dag slikken om er een beetje uit te kunnen.En soms lukt dat helemaal niet. Het heeft een grote invloed op mijn dagelijkse leven.Ik kan nooit ergens spontaan naartoe. Ik kan niet werken. Ik blijf er positief onder en maak er het beste van maar ik kan wat hulp wel gebruiken.Iedereen die reageert alvast heel hartelijk dank! |
||
|
Hoi Zeemeeuw,
Is er mischien ook sprake van allergische reacties?? Ik heb er zelf nog niet veel ervaring mee, maar zag op de qtouch website dat ze ook behandeling voor allergie doen (met NAET) en daar goede resultaten mee halen. Misschien is dat wel iets om te proberen? Succes! Rita |
||||
|
hoi zeemeeuw
Een late reactie maar ik ben nog niet zo lang lid. Zelf heb ik bij cliëten met een spastisch colon al succes gehad met een combinatie van core 1 en core 2. (4 tot 6)behandelingen). naast de behandeling van de darmen zelf combineer je dan ook emotionele arbeid. groeeten Ben |
||||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verzoeken (Healing Requests)
Een spastische darm