quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verzoeken (Healing Requests)
hulp bij sterven van zieke vader|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
lieve qt-ers,
Mijn vader is aan zijn laatste fase bezig, hij heeft alvleesklierkanker en hij zal binnenkort doodgaan. Daar wil ik niets aan veranderen, het is nu zo, maar ik kan al je hulp gebruiken om hem rust en vertrouwen te geven. Hij mag zich overgeven aan wat er is, zodat hij zich niet zo bang of eenzaam hoeft te voelen. Hij heet Ed. Dank je wel! Nelleke |
|||
|
|
Q-TIP Dog is Yoda ;-) |
Ik hoop u zowel vrede vindt als de liefde voelt.
(I hope you both find peace and feel the love.) ((((((((Ed)))))))) Christina Blessings, Love and Laughter, and Big Warm Hugs, Chrissie |
|||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Hallo Nelleke, heel veel sterkte. Ik heb zelf ook iemand die heel dicht bij mij stond met dezelfde aandoening mogen behandelen, nog gedurende een jaar. Ik behandelde op de alvleeskleir zelf en het belangrijkste is dat ik haar de basistechniek heb geleerd en ze zichzelf daardoor minder machteloos voelde, omdat ze zichzelf kon behandelen.
Daarnaast heb ik haar EFT geleerd om rustiger met de emoties om te kunnen gaan. |
|||
|
|
QT Instructor www.qutosh.eu |
Hoi Nelleke,
Ik wens jullie heel veel sterkte en stuur bij deze ook QT. ((((Ed)))) ((((Nelleke)))) Groeten, Geert |
|||
|
|
|
Beste Nelleke,
Veel sterkte en ik zend hierbij wat QT voor Ed. {{{{{{Ed}}}}}}} Caroline |
|||
|
|
|
((((((((((ED))))))))))
((((((((Nelleke)))))))) |