quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verzoeken (Healing Requests)
Elseliene - leverkanker|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Hai Mensen
Nou, dan ben ik de 1e maar die van dit Nederlandse QT verzoek forum gebruik maak! Mijn vriendin Elseliene is eerder dit jaar (Oktober) met leverkanker gediagnoseerd. Ik heb haar toen gelijk op het Amerikaanse forum gezet (QT kent geen plaats of tijd..) en dat heeft geweldig veel geholpen (ze had te horen gekregen dat ze er met de Kerst niet meer zou zijn...) Afijn, lang verhaal kort: Els is er nog steeds en krijgt nog steeds 'verdunde' chemo (anders kan haar lever het niet aan) Een paar weken terug is ze van de trap gegeleden en heeft haar heup lelijk bezeerd, daar heeft ze nu ook veel pijn van. Ze is moe, is heel veel afgevallen en is erg 'fragiel' (geen wonder..) maar....ze gaat vooruit! Nog steeds! Willen jullie alsjeblieft als je je daar voor voelt aangetrokken QT naar Elseliene sturen? Ze woont in Dordrecht, is rond de 40 heeft 2 kleine kinderen en is een schat van een mens. Alle hulp wordt geappricieerd!! Liefs Namaste Herma |
||
|
|
|
Natuurlijk! Elke avond tussen 20-22 uur QT ik een aantal mensen op afstand en vanaf vanavond ook Elseliene.
Liefs, Yolande, QTouch Trainingen, Alkmaar. |
|||
|
|
|
Licht & Liefde
Voor Elseliene |
|||
|
|
|
Hoi Herma,
Ik had het al gelezen op de Am. site, ben er mee bezig. Healing voor Elseliene en haar familie. Kus, Ger |
|||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Hallo Herma,
Vanaf hier ook heel veel QT voor Elseliene. Liefs Linda |
|||
|
|
|
Hai Allemaal
Heel erg bedankt natuurlijk he, ook van Elseliene, en echt...het werkt! Dank, dank! Herma |
|||
|
|
Simon van der Graaf |
beste Herma,
met veel liefde doe ik mee en hou me aan het tijdschema van Yolande. liefs, Simon |
|||
|
|
|
Herma, houd je ons op de hoogte??
liefs voor je vriendin haar familie en voor jou, a. |
|||
|
|
|
Hai Allemaal
Ja natuurlijk hou ik jullie geinformeerd, het allerlaatste nieuws (vorige Zaterdag) is dat ze nog zeker 2 kuren met 'verdunde' chemo krijgt omdat haar lever een 'volle kuur' nog niet aankan. Ze heeft nog steeds erg veel last van haar onderrug en linker heup waar ze op gevallen is, alhoewel er volgens de doktoren niets gebroken is (gelukkig maar...) Els is een heel optimistisch, grappig mens waarmee je ontzettend kan lachen, en die heel reëel in het leven staat. Sinds dat ze met deze ziekte is gedïagnoseerd (Oktober: Sorry mevrouw u haalt de kerst niet meer...) en ik ze onmiddleijk op het (amerikaanse) forum heb gezet is het nieuws eigenlijk alleen maar goed (fantastisch toch!) en verbaasd ze de doktoren constant. In de 1e weken was er een grote ommedraai en gingen de leverfuncties goed vooruit, nu is het wat 'afgezakt' en zijn er kleine verbeteringen, maar zelfs die zijn geweldig! Dus: nogmaals allemaal bedankt voor jullie hulp, ik weet zeker dat Els dit kan overwinnen, met onze QT-energie moet dat toch gewoon lukken? Trouwens..alvast iedereen hier een hele fijne Kerst en een 'energiek' Nieuw Jaar toegewenst! Liefs Namaste Herma |
|||
|
|
|
Dag Herma,
Hoe is het nu met Elselien? ((((((((((((((((((( Elselien))))))))))))))))))) Helend Licht LICHTLICHTLICHT Pinky |
|||
|
|
|
Hai Pinky
Ik heb een paar weken geleden van Els gehoord dat het iets slechter ging, dat had ook te maken met het feit dat ze een nare tijd in het ziekenhuis zelf had gehad (weer een andere dokter, weer wachten, weer niet goed 'behandeld' etc..) dus dit resultaat was een combinatie van factoren had ze het idee.. Ik hoop of vandaag of morgen weer van haar te horen, ze schreef een paar dagen geleden dat ze dan de uitslagen van de laatste chemo ronde zou weten. Alvast bedankt voor je interesse, dit blijft voorlopig een 'ongoing' healing project, en al jullie hulp wordt ten zeerste gewaardeerd! Liefs Namaste Herma |
|||
|
|
|
Hoi Herma,
Goed om van je te horen, blijf ons informeren over Elseliene. Veel kracht en healing voor haar en haar familie. Kus, Ger |
|||
|
|
|
((((((((Elseliene))))))))
Liefde, kracht en genezing |
|||
|
|
|
Hai Toby, Gerda, Pinky (en alle 'stille' anderen)
Net berichtje van Elseliene ontvangen - ik zet het hier 'verbatum' op zodat jullie kunnen lezen wat voor fantastisch mens ze is...: 'Effe een update over afgelopen donderdag, het begin van de 6e kuur. Na een kleine terugval tijdens de vorige kuur, waren de belangrijke waarden die bepalen of ik de serieuze misselijk en kaal makende kuur mag hebben weer de goede kant opgegaan. Dat je uit kan kijken naar een chemootje!! Nou ja, ik ze nog maar weer eens verteld dat ik echt in juli naar Canada moet, want de reis is al geboekt!!! Gelukkig voel ik me veel beter en ben al weer heerlijk actief. Volgens sommigen te actief. Kerst was heerlijk. In januari ben ik langzaam weer gaan werken en waarachtig het is me al 1 week gelukt om 8 uur te werken. Binnnenkort ga ik weer naar de beautyfarm in Papendrecht, waar Den en ik begin januari een heerlijk gezichtsbehandeling en massage hebben ondergaan. Daarnaast zijn we afgelopen vrijdagavond naar een trouwerij geweest. Oh ja , we hebben uiteraard ook nog een midweekje in de april/mei vakantie geboekt en volgende week gaan we naar Carnaval. Je begrijpt het al, druk, druk, druk tussen de chemootjes door. Ik vind het ook heel fijn dat jullie af en toe gezellig bij me langs komen, me meenemen, of ik bij jullie langs kom. En uiteraard ons e-mail contact Heel veel knuffels Elseliene Blijven jullie allemaal naar haar sturen? Dat ene zinnetje: 'Ik heb deze kuur echt nodig, want ik schijn een erg aggressieve vorm van kanker te hebben. laat mij weten dat het echt heel erg heftig is, gelukkig is Els een enorme vechter en positief mens, maar alle hulp en liefde en positieve energy wordt met open armen ontvangen! Heel veel liefs Herma |
|||
|
|
|
Tuurlijk blijf ik sturen!!!
((((((Elseliene)))))) |
|||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community | Page 1 2 3 |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net