Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verzoeken (Healing Requests)    Elseliene - leverkanker
Page 1 2 3 
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Pinky
Posted Hide Post
Dag Herma,

Heb je van Health Angel gehoord? Het is een schitterende methode en heel fijn van opzet en de heling gaat ook diep. Op de site staan ook therapeuten. In het geval van Elselien is het zeker de moeite waard om hier naar te informeren. Ik heb zelf al regelmatig een behandeling gehad. Tijdens de eerste drie behandelingen ( zijn kort op elkaar) worden virussen, bacillen , inentingen, kinderziektes gemeten en eruit gehaald. Vervolgens wordt de ev. ziekte aangepakt.
Het doet aan Bioresonantie denken maar de meting is anders.
Wie weet is dit iets voor Elselien.
Liefs,
Pinky

www.health-angel.net

Posts: 1103 | Location: The Netherlands | Registered: 26 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hoi Herma,

Ik blijf energie sturen.
Wat een bijzondere vriendin, Herma. Zo optimistisch en krachtig! Ik heb bewondering voor haar.

(((((((((((((( Elseliene )))))))))))))))

Ger

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Herma
Posted Hide Post
Hai Toby, Pinky en Gerda

Dank voor jullie goede zorgen! Pinky ik heb op de Health Angel site gekeken en ben zeer benieuwd naar deze methode. Hoe heb jij het ervaren? Zie je veel verbetering? Vandaag gaat een vriendin van mij bij Els op bezoek, zodra ik meer van haar hoor geef ik het door.

Veel liefs
Herma

Posts: 193 | Location: Dordrecht, The Netherlands | Registered: 13 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Pinky
Posted Hide Post
Hoi Herma,

Ja, ik heb zeker hele goede ervaringen met Health Angel. Misschien is het een goed idee om ze op te bellen dan kunnen zij je meer vertellen. Degene bellen waar ik naar toe ga is denk ik niet zo handig want ze woont in het noorden vlak bij mij en dat is voor Elselien niet zo praktisch. Ddoor mijn hoge sensitiviteit pik ik nog al eens wat op en heb ook regel matig Spin Inversie. Dit komt door straling rondom,computers etc. Het bloed draait dan de verkeerde kant op en je kunt je dan goed lamlendig voelen en laat ik mij af en toe even checken en ook andere lastige dingen, zoals bacillen, virussen en zware metalen. Op zich is het heel goed om inentingen, heb er nogal wat gehad door mijn leven in de tropen en kinderziektes en ziektes die ik energetisch bij mij droeg maar nooit ziek van ben geweest er uit te laten halen. Het is ook vaak erfgoed. Het is een hele fijne licht energie en gaat veel dieper dan de al bestaande technieken.

Hoop dat Elselien hier wat aan heeft.
Liefs,
Pinky

Posts: 1103 | Location: The Netherlands | Registered: 26 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Herma
Posted Hide Post
Hai Pinky

Dank voor de info, ik zie Elseliene volgende week dus ik zal het zeker aan haar doorgeven.

Liefs
Herma

Posts: 193 | Location: Dordrecht, The Netherlands | Registered: 13 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Herma
Posted Hide Post
Beste 'Iedereen' Smiler

Hieronder weer een berichtje van Elselien, alvast bedankt voor al jullie 'goede zorgen' voor haar!

Hi People,

FF een snelle update. Gisteren door mijn arts gebeld, omdat de blondjes bij de poli de chemo een week te laat hadden gezet. pff

Ze vertelde me dat ze toch voorlopig deze kuur doorzetten omdat ik er goed op reageer. Uiteindelijk is dit denk ik ook beter, want als je aan de zware kuur begint, ben je toch al weer een stap verder....
Het is wel zo dat ze nu ook via een infuus een botversterkend middel gaan geven. Daar ben je circa 2 dagen wel ziek van. Deze kuur duurt 2 uur en volgt na de chemo van 3/4 uur (+plus 1 1/2 uur op bloed uitslagen wachten en een 1/2 voor de kuur is aangemaakt.). Als je dan ook nog naar een arts moet, ben je weer een hele dag onder de pannen.

Den staat nu beneden op me te wachten. We moeten nog wat dingen in de stad kopen. Druk druk druk

Liefs
Elseliene

Ik vroeg me af of we misschien 'ondersteunende' energie kunnen sturen, en specifieke energy om haar botten te versterken, intentie? Ik weet dat de energy gaat waar het nodig is, maar toch... Smiler

Heel erg bedankt voor jullie efforts...

Liefs
Herma

Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hoi Herma,

Ik blijf Elselien energie sturen!

((((((((((((((( Elselien ))))))))))))))

Kus,
Ger

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Herma
Posted Hide Post
Hai Gerda

Alles ok met jou? Hierbij voor jullie allemaal een 'update' van Elseliene:

Hi Allemaal

Nadat ze vorige week de chemo hadden geweigerd, ivm de uitslag die ik had, heb ik vandaag gelukkig toch m'n chemo gehad. Was, eigenwijs als ik ben, met de infuusnaald er nog in naar de arts gegaan. Ze hadden nl gisterenmiddag opgebeld dat de afspraak was verzet naar mijn eigen arts en wel om 15.45. Mijn reactie daarop was, dat is te laat voor de chemo en ik vermeldde er spontaan bij dat ik een chemo wilde al moest ik de naald er zelf insteken. De assistente had nl gezegd dat de chemo niet gepland was voor vandaag.... Deze opmerking was blijkbaar aan de arts doorgebriefd. Ik kwam erachter dat ze gisteren al gauw de chemo had uitschreven. Ze heeft nu een middel er afgelaten. Het middel dat tegen misselijkheid is. Ik heb nu nog geen last, dus we zien wel. Uiteraard was de uitslag van het biopt dat ze afgelopen vrijdag hadden genomen , vanwege de uitslag die ik had en de daarbij behorende jeuk, nog niet aanwezig, maar zij kon zich wel vinden in mijn verhaal van de creme die ik had gebruikt, waardoor de allergische reactie op gang kwam. Wat een verademing je eigen arts weer een keer te zien...

Voorlopig sta ik volgende week dinsdag weer op de lijst, waarbij ze dan ook het botversterkend middel gaan geven (als tenminste de allergische reactie wegblijft!).

Oh, de waarden van mijn lever waar ze op letten waren alweer verbeterd. Ik voel me ook veel beter. Zekervast ook door het Yippie middel dat ze in mijn chemo stoppen....

Dit was weer het updaatje.

Liefs van Els

Het is fijn om te horen dat haar lever waarden nog steeds vooruit gaan, maar ik zou graag willen vragen voor ondersteuning met haar 'allergische' reactie en hulp voor als de botversterkende kuur krijgt (dit is ook een zeer zwaar middel..)

Jullie weten, alle hulp wordt ten zeerste geappricieerd, heel veel liefs

Namaste
Herma

Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hee Herma,

Ik ga je snel e-mailen!
Heel veel sterkte voor Elselien. Ze moet aardig wat doorstaan.

((((((((((((((( Elselien )))))))))))))))

Kus,
Ger

Picture of Herma
Posted Hide Post
Hai Idereen,

Weer een update van Elseliene, het gaat nog steeds goed met haar (in ieder geval vooruit!) maar jullie hulp is nog steeds nodig!

Hi allemaal.

Chemo weer gehad + extra middel voor het versterken van mijn botten. Blijkbaar merk ik vanavond of morgen of ik hier ziek van wordt of niet.... Lekker film gekeken tijdens chemo, dus ook al duurde het 4 uur, verveelde me niet. Ook uitslagen waren weer iets verbeterd al zijn er een paar bij die schommelen.

Liefs Elseliene

Dank voor al het sturen, ik ben er van overtuigd dat Els er niet meer zou zijn zonder jullie hulp.... fantastisch toch?

Liefs
Namaste
Herma

Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hee Herma,

Bedankt voor je bericht. Ik zal extra energie sturen voor Elseliene, ze heeft het nodig!

((((((((((((((( Elseliene )))))))))))))))

Kus,
Ger

Picture of Toby
Posted Hide Post
Daar komt ie!
(((((((((Elseliene)))))))))

Liefs,
Toby

Posts: 23 | Location: Monster, Nederland | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hee Herma,

Hoe gaat het met Elseliene?

Kus,
Ger

Picture of Herma
Posted Hide Post
Hai Gerda (en alle andere..)

Het gaat nog steeds vooruit met Elseliene, al is het maar stapje voor stapje... Hieronder haar laatste email, ik zou haar opzoeken vorige week voor een chat, maar ze belde af omdat haar vader ziek was geworden (en die haalt meestal haar kinderen op van school). De botversterker maakt dat ze nu erg misselijk wordt en ze klaagt ook (voor haar doen..) veel over moeheid. Lieve mensen, willen jullie aan Elseliene blijven denken/en aan haar blijven sturen? Alvast heel veel dank!

Hi Herma,

Nou ik ben weer boven water. Was donderdag zo vreselijk moe. Was natuurlijk weer te veel, werken en 's middags de kids ophalen. Had vrijdags een afspraak gemaakt op mijn werk, dus me ook daar weer heen gesleept. Had ook nog een collega beloofd 's middags bij hem te eten. Was natuurlijk ook weer te veel van het goede, dus lag 'smiddags op apegapen. Zaterdagmiddag waren mijn vriendinnen Petra en Olga er weer om te koken. Deze keer Indoneschen. Het eten was zalig. Zelf hadden we sajoer gemaakt (groenten in bouillon) en ik heb nog een toetje bananen in suiker en cocusmelk gekookt. Heftig!

Ben vervolgens gisteren afgestraft voor het werken vorige week en zaterdagavond, lag met migraine in bed. Al kotsend ook de chemopillen eruit gegooid. Kon dus het ziekenhuis bellen. Had gelukkig van de apotheek te veel pillen gekregen dus kon ik ze nogmaals nemen. Vervolgens de hele avond doodstil in bed gelegen en maar denken niet kotsen niet kotsen. Was dus weer feest.

Vandaag gaat het stukken beter, maar mocht van Den niet werken. Ga dus morgen mijn collega's weer vervelen en hoop ook 's middags weer te gaan fitnessen (als je wat ik doe zo mag noemen).

Zojuist Michael, een oud collega van Aggreko, uitgezwaaid. Was dus ff gezellig. Johan en Sija, mijn schoonouders, zijn er nu respectievelijk om het behang te ontbubbelen bij Kevin op de kamer en de strijk te doen. Lief he.

Wil de komende weken wel gaan werken en fitnessen (om de broodnodigen conditie op te doen voor al die vakanties die ik heb geboekt). Als ik een beetje in het goede ritme zit, bel/mail ik je om gezellig bij te beppen.

Liefs
Els

Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hi Herma,

Ik word er al moe van als ik het verhaal lees van Elseliene! Mens, doe eens rustig, zou ik haar willen zeggen. Denk eens aan jezelf en je gezin en loop niet zo te rennen.
Ik denk nog steeds elke dag aan Elseliene en stuur haar nog steeds energie.

((((((((((((((( Elseliene )))))))))))))))

Kus,
Ger

Previous Topic | Next Topic powered by eve community Page 1 2 3  

Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verzoeken (Healing Requests)    Elseliene - leverkanker