Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verzoeken (Healing Requests)    Elseliene - leverkanker
Page 1 2 3 
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Jacqueline.
Posted Hide Post
Wauw!
Wat een power heeft Elseliene!

Al zou ik als ik haar was, het werk even laten voor wat het was en die tijd lekker besteden aan dat wat haar minder moe maakt.
Meditatietje, yoga, QT-tje, knuffelen met kids en family...
Genieten!

Desnoods een gezellig bakkie op t werk gaan doen, maar net voor de grens van moe worden ervan stoppen!
Er is denk ik geen enkele ARBO-arts, dienst of wat dan ook die je in deze situatie zou verplichten te gaan werken.

Maar goed... wie ben ik? Ik ken Elseliene alleen van deze paar posten en... tsja...

Juist... na deze, goed bedoelde, lekker belerende wijze raad, de vraag:

Is het botversterkende middel dat zij krijgt misschien pamidronaat?
Dat ken ik nl. een beetje, maar dan zonder andere chemo middelen erbij.
Ben ik wel benieuwd naar.

Verder is deze zin : "Nou ja, ik ze nog maar weer eens verteld dat ik echt in juli naar Canada moet, want de reis is al geboekt!!!"
helemaal goud waard!

Nrg, power, joy 4 Elseliene!

Background: Beauticean which hands did sometimes 'strange' things with clients, have had my Reiki I initiation, read the QT book and did the exercises by myself. In the future I certainly will do the QT course. (In the past I didnt pay attention 2 my english lessons, so sorry for the typo's and 'msn'-language ;-) )

Posts: 7 | Location: Rotterdam, Netherlands | Registered: 02 May 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
((((((((((((((( Elseliene )))))))))))))))

Love,
Ger

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Herma
Posted Hide Post
Hai die Hai mensen

Hierbij weer eens een update van Elseliene (trouwens ik heb naar pamidronaat gevraagd, zodra ik het weet laat ik het weten..Smiler

Hi allemaal

Goed nieuws gehad van de co-assistent (surprise suprise, m'n eigen arts had geen tijd.......Smiler), zoals het er nu naar uit ziet, kan ik in elk geval de huidige kuur tot aan onze vakantie houden. Daarna zien we wel weer. Verder kwam de stoom uit m'n oren omdat de poli weer een rommeltje maakte van de afspaken, ze hadden zelfs m'n afspraken kaart kwijt gemaakt, maar gelukkig weer gevonden. Dus arme Dennis kreeg de volle landing over de poli-trutjes over zich heen toen hij me kwam ophalen. Heb medelijden met hem...Smiler

Nou collega's, als het goed is ben ik er donderdag weer.

Elsa, ik fiets zeker binnenkort bij je langs
Sarka, heb je al een datum voor de film
Ol en Peet, Nick blijft maar vragen wanneeer er weer Grieks wordt gemaakt, dan kan hij weer een disco feestje regelen. Morgen zijn we bij Peet, dus dan kunnen we misschien een datum vaststellen.
Dorothee, zie je me straks toch nog met eigen haar op jullie trouwerij.
Syl, je ziet er beeldig uit met je buikje (Hyves)
Herma; het was super leuk je weer te zien
Arianne, de BBQ was inderdaad errugg gezellig, volgende keer bij ons, enne we horen het wel of jullie het aankunnen met Nick op 6/7 juni.
Mirianda, kweet niet of het gaat lukken om nog voor je vakantie langs te komen. Volgende week is nl avond 4-daagse. Woensdag avond hebben we een etentje in Gouda met een kennis van Dennis die uit Signapore overkomt, dus waarschijnlijk ben ik donderdag uitgeput en ik moet me die dag ook nog wel op m'n werk laten zien. Misschien vrijdagmiddag?
Natasjja, we zouden toch nog wat afspreken, m'n geheugen laat me geloof ik in de steek...
Yvette, het was leuk je te zien, hopelijk heb ik niet de oren van je hoofd gekletst..

Liefs

Els

Zoals je kunt lezen :-), ben ik bij Els langs geweest, ze ziet er heel goed uit, is veel aangekomen en heeft nu een bijna normaal werkende lever. Alleen weten ze dus niet of de kanker is 'uitgezaaid' want daar hebben ze nog niet aan gedacht omdat te checken (ze zijn allang blij dat ze nog steeds in leven is...) iedereen is super verbaasd over hoe goed het gaat met de lever, dat is echt een wondertje voor de doktoren. Het botversterkende middel maakt haar gelukkig niet misselijk...maar, ze krijgt wel ontzettende 'pijnen'. Ze beschreef het als een soort hele erge griep, waar je je helemaal niet meer kan bewegen want 'alles doet zeer', en dat 10x zo erg. Ze bewoog zich vorige vrijdag toen ik d'r zag dan ook als een heel oud vrouwtje, en moest haar auto langs de kant van de weg zetten en bellen om hulp omdat ze niet naar huis meer kon rijden. Desalniettemin blijft ze optimistisch, blijft ze lachen en grote lol hebben (zie bovengaande update...:-)) Dankjullie allemaal voor het sturen naar Els, want zo sterk als ze is, ik weet zeker dat zonder jullie hulp ze hier niet zou zijn..... Poignant he....

Liefs
Herma

Posts: 193 | Location: Dordrecht, The Netherlands | Registered: 13 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Toby
Posted Hide Post
Tegen de pijn:

((((( Elseliene )))))

Liefs,
Toby

Posts: 23 | Location: Monster, Nederland | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Jacqueline.
Posted Hide Post
Wauw!
Wat een power! Elseliene is een kanjer!

(dat van die botten is wrs. een zogenoemde 'flare', onstekingsachtige verschijnselen...inderdaad net als de griep)

(ik ken nog geen QT, alleen maar reiki I Confused... uhm... hoop dak t goed doe)

love, power & nrg 4 <<<elseliene>>>
inzicht, compassie & kennis 4 <<<de artsen>>>

Elseliene:
fijne vakantie!
en boek alvast de volgende ;-)

Background: Beauticean which hands did sometimes 'strange' things with clients, have had my Reiki I initiation, read the QT book and did the exercises by myself. In the future I certainly will do the QT course. (In the past I didnt pay attention 2 my english lessons, so sorry for the typo's and 'msn'-language ;-) )

Posts: 7 | Location: Rotterdam, Netherlands | Registered: 02 May 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Toby
Posted Hide Post
Hé Jacqueline,
Reiki is ook goed hoor.
Het gaat om de goede intentie.
Quantum Touch is makkelijker en sterker, maar alle goede intenties helpen.
Het boek over Quantum Touch is makkelijk te lezen en te bestellen (bol.com). Een cursus is natuurlijk ook aan te raden en erg leuk.
Hmm, dit gaat nu wel veel op reclame lijken...
Het ging om de intentie, nietwaar? Roll Eyes Big Grin

Liefs,
Toby

Posts: 23 | Location: Monster, Nederland | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Jacqueline.
Posted Hide Post
Geen reclame, juist goede intentie Wink

Ik heb t boek gelezen en zo ben ik ook hier terecht gekomen. 2,5 Maand geleden reiki I initiatie gehad, die initiatie eindigde bij mij in een grote smile (gelijk m'n reiki II cursus geboekt... over 2 weken, dus), heel erg herkenbaar waren daarna de QT-smile foto's.
Tijdens reiki I sprak er iemand over QT.

En toen heel 'toevallig' wilde ik t boek over reiki van mijn leraren aanschaffen... liep de boekhandel binnen en zag het QT-boek.
De QT cursus staat zeker op de agenda, vooral ook omdat ik de sfeer hier veel vriendelijker en meer een eenheid vind, dan op de verschillende reiki forums.

Het lijkt wel of ik de reiki I versterkt heb, alleen door t lezen van t QT-boek (en de oefeningen gedaan natuurlijk)

Smiler
Laatste 2,5 maand enorm veel gebeurt en ach... 2 make a long story short....(misschien maak ik er ooit nog een topic over)... geen vakantie dit jaar Wink en ik had al tig cursussen kunnen volgen....maar ik ben zo blij en dankbaar dat ik m'n allerliefste huisdier het beste van het beste kan geven en al heb gegeven.
Je raadt het al, het topic kanker heeft mijn interesse juist daarvoor.
En net als bij Elseliene is dat wat er nu gebeurt zo mooi en apart en buiten de reguliere boekjes en oncologische praatjes om.

<<< gezondheid, voorspoed, liefde en kracht 4 iedereen >>>

Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hoi allemaal, hee Herma,

Gaaf verhaal Jacqueline! Leuk om te horen!

((((((((((((((( Elseliene )))))))))))))))

Wat een bijzondere vriendin, Herma. Goud waard en wat een kracht.

Kus,
Ger

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community Page 1 2 3  

Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verzoeken (Healing Requests)    Elseliene - leverkanker