Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Toby
Posted
Hallo allemaal,

Een nieuw onderwerp waar iedereen een verzoek kan indienen voor Quantum-Touch hulp.
Ik zal zelf beginnen.

Het gaat niet over een kwaal, maar over mijn werk. Ik zoek al een tijdje aan andere werkplek, maar er zit niet veel schot in.
Ik ben zelf wel bezig met quantum-touchen, maar het gaat misschien een stuk sneller met wat hulp.
Wie wil mij helpen? Alvast heel erg bedankt!

Liefs,
Toby

Posts: 24 | Location: Monster, Nederland | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Daar komt-ie
{{{{{{{{{{super gaaf werk}}}}}}}}
met hart en ziel!
Groetjes, Yolande, QTouch Trainingen.

Posts: 51 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
Vanuit Quantum-Touch geredeneerd (de wet van Aantrekking, the secret, Ask & It's Given) kun je voor jezelf bepalen hoe het voelt om de perfecte baan te hebben, je kunt je voorstellen dat je al een jaar in die situatie zit en het helemaal fantastisch is. Dus alsof het al zo is, niet "het zou super zijn als", maar "het is echt genieten nu". Bepaal wat je wilt, vraag het en sta het toe om het te ontvangen. Alle tegenwerkingen die je dan bedenkt QT je weg.

De video's van Richard staan op YouTube heb ik op www.qtouch.nl gezet onder www.qtouch.nl/QTPhotos.php. Een extra daarbij is dat je wel actie moet ondernemen, wat je zaait, zul je oogsten.

Liefs Linda, QTouch Trainingen
www.qtouch.nl

Posts: 83 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Toby
Posted Hide Post
Hoi Linda,

In de videoworkshop heeft Richard Gordon het daar ook over. Ik ben er dus net mee begonnen en een beetje hulp kan geen kwaad.
Vandaag is alles al aan het rollen gegaan en ik heb goede hoop op een andere baan.
Mooi he?
Yolanda bedankt voor je hulp!

Liefs, Toby

Posts: 24 | Location: Monster, Nederland | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Toby
Posted Hide Post
Wat is Quantum-Touch toch mooi!
Vorige week donderdag heb ik mijn verzoek geplaatst en ben ik zelf ook hard aan de slag gegaan met QT, positief denken, etc.
Sinds gisteren een nieuwe baan!!!
Iedereen die heeft meegeholpen heel erg bedankt!!!

Liefs,
Toby

Picture of Gerlanda
Posted Hide Post
Hé wat leuk! Gefeliciteerd!En veel succes in je nieuwe job! Wanner kan je beginnen...en wat houdt je nieuwe baan in?(Ben niet nieuwsgierig hoor! Wink)

Groetjes,
Gerlanda

Posts: 27 | Location: Rotterdam, The Netherlands | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Toby
Posted Hide Post
Hoi Gerlanda,

Al 19 jaar heb ik gewerkt op dezelfde basisschool. De laatste jaren werkte ik daar met steeds minder plezier. Loslaten is dan moeilijk, maar het resultaat is er nu! Big Grin
Ik ga nu naar het speciaal onderwijs. Een hele andere manier van werken en ik ben erg enthousiast. Morgen ga ik al inwerken en vanaf januari een eigen groep Smiler. Ik heb ontzettend veel zin!!! Big Grin Big Grin

Liefs,
Toby

Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Jeetje, Toby, dat is even snel! Van harte gefeliciteerd!! Heb wel aan je gedacht, maar dat het zo snel zou gaan, vetgoed he!!! Alle beetjes helpen. Zo zie je maar weer. Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent!

Ger

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of antsje
Posted Hide Post
Gefeliciteerd Toby,

Heel veel plezier met je nieuwe werk en dat je er maar veel voldoening in mag ondervinden. Er wordt tegenwoordig gelukkig in het onderwijs al veel meer aandacht aan meditatie en aan onderlinge massage gegeven. Wie weet wat je aandeel daar in gaat worden als je dat zou willen. Succes!

Posts: 11 | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
Gefeliciteerd Toby, super, ik herinner me onze gesprekken nog over hoe jij tegen het onderwijs aan kijkt, super dat je het nu op deze manier kunt combineren. Ik zie die kindjes binnenkort allemaal aan de Quantum-Touch Wink

Posts: 83 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community