quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verzoeken (Healing Requests)
longontsteking|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Hallo allemaal,
Na een week zware griep heb ik net gehoord dat ik een longontsteking heb (rechts). Ik lig er vreselijk van te balen, ook omdat de huisarts een lange herstelperiode afkondigde. Zijn er lezers die mij willen helpen het herstel te doen versnellen? Elke liefdevol QT straaltje is welkom :-). Alvast bedankt. Caroline |
||
|
|
|
Hoi Caroline,
Welkom op het forum! Ja, natuurlijk is het flink balen als je een longontsteking hebt. Ik zal elke dag heel veel liefdevolle QT-straaltjes sturen! ((((((((((((((( Caroline ))))))))))))))) Gerda |
|||
|
|
|
Hier komt een heerlijke krachtige QT
{{{{{{{{Caroline))))))) Behandel jezelf ook elke dag, dat werkt geweldig en neem heel veel rust zodat je lichaam zichzelf echt kan genezen (dat kost nl energie!) Sterkte, hartelijke groet, Yolande. |
|||
|
|
|
Oh wat fijn! Bedankt allebei.
Ik behandel mezelf ook een paar keer per dag. Dan weer met de kleuren uit de kleurenmeditatie, dan weer een gewone behandeling. Soms experimenteer ik wat met het U-NAN symbool, maar daar voel ik nog niet veel bij. Ik ga gewoon door met oefenen, rusten en geduld hebben :-) Groetjes, Caroline |
|||
|
|
|
Inderdaad; oefenen, geduld en rust
Dat is de beste manier om te genezen! Hartelijke groet, Yolande. |
|||
|
|
|
Even een berichtje van mij. Ik ga langzaam de goede kant op, hiephoi. Ben inmiddels koortsvrij en meer buiten mijn bed dan erin, dus da's mooi. Met mijn energie gaat het nog een beetje heen en weer, maar soms voel ik al dat ik meer energie krijg. Ik ben nog wel aan het hoesten, maar na een QT behandeling komt alles goed los. Het gaat helemaal goed komen volgens mij.
Bedankt tot zover voor alle meelevende QT straaltjes Lieve groet van Caroline |
|||
|
|
|
Doe wel heel relaxed en laat je lichaam rustig herstellen; veel QTjen en lekker verder opknappen!
Groetjes, Yolande. |
|||
|
|
|
Ja, ik zal rustig aan doen en niet te hard van stapel lopen :-)
Groetjes, Caroline |
|||
|
|
|
|
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|