Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verzoeken (Healing Requests)    buurman met alvleesklierkanker
Page 1 2 
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
QT user
Picture of Pascal75
Posted
Beste mede-QT-ers.

Onze overbuurman heeft te horen gekregen dat hij nog maar ongeveer 2 jaar te leven heeft. Er is alvleesklierkanker bij hem ontdekt.
Hij is nog vrij jong (halverwege de 50), heeft 3 kleinkinderen (waarvan 2 nog een baby), dus het zou fijn zijn als hij nog wat langer zou kunnen leven!
Hij heeft pijn aan de linkerkant van zijn lijf en heeft ons als overburen gevraagd of we hem willen helpen met quantum touch.
Tuurlijk willen we dat. Het is een aardige, behulpzame man met een groot gevoel voor humor, dus we willen hem ook wel wat langer als overbuurman houden.
Wie wil er meehelpen? Alvleesklierkanker is niet behandelbaar, dus alle energie is welkom!
Hij heet Henk en hij woont in Hoog-Keppel.

Alvast bedankt!

Groeten,
Pascal en Marijke

Posts: 73 | Location: Hoog-Keppel ( Netherlands ) | Registered: 09 August 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Toby
Posted Hide Post
{{{{{{Henk}}}}}

Posts: 29 | Location: Monster, Nederland | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Dank je wel voor je hulp, Toby!

Posts: 73 | Location: Hoog-Keppel ( Netherlands ) | Registered: 09 August 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Caroline67
Posted Hide Post
Hierbij energie voor Henk.
Veel sterkte!
Caroline

Posts: 22 | Location: Utrecht | Registered: 18 February 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Jij ook bedankt, Caroline!
Alle beetjes helpen en zijn ook nodig.
Ook bedankt namens Henk.

Groeten,
Marijke

Picture of Caroline67
Posted Hide Post
Beste Marijke en Pascal,

Zou het een idee zijn om met een paar mensen QT op afstand te geven op het moment dat jullie Henk 'live' QT geven??

Ik ben het Intentie Experiment van Lynn Mc Taggart aan het lezen (ken je dat boek?). Ik heb het nog niet uit, maar ben al stiekem de aanbevelingen aan het scannen aan het einde van het boek. Smiler Het lijkt erop dat een geneesintentie op afstand (waar voor mijn gevoel QT ook bijhoort)een sterker effect heeft als je het met meerdere mensen tegelijk doet, op een vast tijdstip en met een specifiek gedetailleerd doel (of affirmatie) voor ogen. Wat peroonlijke informatie over de persoon voor wie de geneesintentie bedoeld is (bijv. een foto), schijnt ook versterkend te werken.
Het is by the way een zeer boeiend boek, waarin ze wetenschappelijke onderzoeken naar genezen op afstand onder de loep neemt.

Ik moest ook denken aan de succestory van Ingrid van Zwaaij (a tsunami of energy) die op www.quantumtouch.com staat. Zij had ook een groep QT-ers achter zich verzameld die op het een geven tijdstip mee konden doen op afstand.

Dit zijn wat gedachtenspinsels die ik jullie niet wilde onthouden.
Kijk maar wat je er mee doet en kunt.

Ik ben benieuwd.
Groetjes, Caroline

Posts: 22 | Location: Utrecht | Registered: 18 February 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Best Caroline,

Dank je voor je idee.
Ik zal het voorstellen aan Henk.
Als het door gaat, dan zal ik wel een voorstel doen voor dag en tijd.
Fijn dat je meedenkt en meehelpt

Groeten,
Marijke

QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Ja, hij wil het!
Wie wil er mee doen?
Voor mij komt een tijdstip rond half 9 's avonds het beste uit i.v.m. kinderen naar bed brengen.
Kunnen jullie dan ook of is een andere tijd handiger?
Laat het me weten, OK?

Picture of Toby
Posted Hide Post
ik doe mee

Posts: 29 | Location: Monster, Nederland | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Caroline67
Posted Hide Post
Wat goed zeg! Ik doe natuurlijk graag mee.
Komende week kan ik woensdag, vrijdag, zaterdag en zondagavond om die tijd heel goed.
Is een van die dagen haalbaar?

Daarna kan ik meestal op woensdag (overdag en 's avonds), donderdagavond en vrijdagavond.
Hopelijk komt dat uit. Anders hoor ik het weer.

Groetjes, Caroline

QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Hallo allemaal!

Henk kan a.s. woensdagavond (dus morgen al) vanaf 20.00 uur.
Zullen we dan starten en ongeveer een half uur doorgaan?
Pascal en ik behandelen hem 'in personal' en we hopen dat velen willen helpen op afstand.
Alvast hartelijk dank!
Ik zal daarna wel melden hoe het ging en hoe we het ervaren hebben.
Succes allemaal!!!

Marijke

Picture of Caroline67
Posted Hide Post
Prima!
Jullie ook veel succes.

Groetjes,
Caroline

Picture of Marleen K
Posted Hide Post
Hallo, ik doe mee!
Groeten van Marleen

Posts: 1 | Registered: 21 October 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Het is achter de rug. We hebben ongeveer 35 minuten Henk energie gegeven. Hij voelde warmte aan de linkerkant en koude aan de rechterkant. Verder meldde hij zware benen en armen en soms wat tintelingen.
Ik was benieuwd of ik ook kon merken dat we werkten met een achterban, maar ik kon dat niet voelen. Geen tsunami helaas.
Hopelijk heeft het wel effect gehad.
In elk geval: heel erg bedankt voor jullie hulp!!!

Groeten,
Marijke

Picture of Caroline67
Posted Hide Post
Hoi Marijke,
Ik hoop met je mee. Het was zeker het proberen waard. Laten we hopen dat hij er baat bij heeft.
En mocht je nog een keer zoiets willen doen, dan laat het maar weten.

Groetjes, Caroline