quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verzoeken (Healing Requests)
Help, Gizmo is ziek!|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
Learning by doing |
Allereerst wens ik iedereen op dit forum een geweldig nieuw jaar toe, met veel liefde, gezondheid en geluk!
De reden voor deze post is mijn innig geliefde oude kater Gizmo die ziek is. Ik weet niet precies wat er mis is, maar hij voel zich erg beroerd. Hij spint niet meer (dat is zeer uitzonderlijk!), heeft geen belangstelling voor zijn lievelingshapjes en gedraagt zich erg lusteloos. Een aantal dagen geleden was dit ook het geval. Toen heb ik hem 's avonds QT gegeven en de volgende dag was hij weer opgeknapt. Maar vanmorgen was het dus weer mis Met dank en liefde, Myrna |
||
|
|
|
Liefde en gezondheid voor Gizmo!!!!
Liefs, Toby |
|||
|
|
|
Beste Myr,
Toch maar even een bezoekje aan de dierenarts en aanvullen met QT? succes. |
|||
|
|
|
Hoi Myr,
Al een poosje volg ik je healing request op het Amerikaanse Forum. Ik weet het, het Nederlandse Forum loopt nog niet zo goed! Goed dat je bent overgestapt, want je krijgt nu heel veel respons. Ik ben ook zo'n poezenliefhebber, en het doet vreselijk pijn wanneer je huisdier zich niet goed voelt. Onze beide katers - broers - zijn na 18 jaar overleden, er zat een half jaar tussen het overlijden van die twee. Ze maken zo'n groot deel uit van je gezin dat het niet meevalt wanneer ze er niet meer zijn. Ondertussen hebben we twee andere katten... zonder kan niet... Ik wil je laten weten dat ik ook meedoe met het geven van QT aan Gizmo (weet je wel, zo'n silent angel... zoals ze het noemen). Hoop dat je een juiste beslissing kunt maken voor Gizmo en wens je heel veel sterkte! Liefs, Ger |
|||
|
|
Learning by doing |
Hi Gerda,
Dank voor je lieve reactie! Amerikaanse forum blijkt idd actiever - geen wonder want veel meer deelnemers. Herkenbaar wat je schrijft; de poezen zijn toch een soort van kinderen - iig belangrijke leden van ons gezin. Gizmo heb ik al sinds zijn geboorte en ik kan hem echt niet missen. Vrijdagmiddag is hij geopereerd en vooralsnog gaat het goed. We mogen echter nog niet juichen van de dierenarts omdat ook een deel van zijn alvleesklier verwijderd moest worden. Gevaar is dan dat deze spijsverteringsenzymen door de hechting gaat lekken waardoor fatale buikvliesontsteking kan ontstaan. Vandaar dat ik ook nog geen update gepost heb. Maar vooralsnog maakt Gizmo het boven verwachting goed Love & light, Myr |
|||
|
|
|
Hoi Myr,
Ik heb je laatste antwoord gelezen op het Amerikaanse forum, waarin je schrijft dat het goed gaat met Gizmo. Blijft het ook goed gaan met hem? Ben gewoon nieuwsgierig! Laat even iets horen. Groetjes van Ger |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Behandel verzoeken (Healing Requests)
Help, Gizmo is ziek!