Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Behandel verzoeken (Healing Requests)    bulten op rug paard
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Tonia
Posted
Lieve allemaal,

Mijn lieve paard Rio, zie ook mijn avatar, heeft nu al weer een tijdje last van bulten op d'r rug. Het lijkt op een soort bindweefsel verhardingen.
Het zit op een plek waar ook het zadel ligt en dat vind ik erg naar. Het lijkt niet erg pijnlijk te zijn, maar het voelt gewoon niet goed.
Ze heeft dit eerder gehad en meestal gaat het weer weg als ze ontspannen is. Ze is nu best relaxed en ik doe m'n best met QT-en maar ik krijg het niet weg. Misschien kunnen jullie mijn Rio van een afstandje mee helpen?

Kan ik misschien ook nog met een speciale kleur QT-en die daar van invloed op is?? Of heeft er iemand nog een ander goed idee?

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van m'n bericht. Tonia

Posts: 2 | Location: Zaanstad, Nederland. | Registered: 15 February 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Hoi Tonia,
alvast wat Qt ((((((Rio))))))
en je kunt werken met alle kleuren, wat je gevoel aangeeft, waar je aan denkt, of met zilver, voor de "harde" delen.
Je kunt ook de driepuntslaser gebruiken (met een kleur) of visualiseren hoe het weefsel zou moeten zijn.
Ga vooral door met QT, behandel jezelf op emoties (als het niet lukt, als je je zorgen maakt hierover etc.)
en geniet van het zonnetje Smiler
Groetjes, Yolande.

Posts: 51 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
((((((((((((((( Rio )))))))))))))))

Groetjes van Gerda

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Tonia
Posted Hide Post
Wat fijn dat jullie mee helpen zeg!! Ik kon gisteren al een beetje verschil merken, het lijkt wat te slinken... Of ik wil het gewoon heel graag ;-) Nee hoor het voelde gister al echt wat beter, ik ga nog even door!

En ik heb genoten van de zon samen met Rio!!

Alvast dank!

Posts: 2 | Location: Zaanstad, Nederland. | Registered: 15 February 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Goed zo!
Lekker doorgaan, vol vertrouwen zijn en blijven: Rio kan zichzelf prima genezen met wat hulp van jou erbij Wink en een QT-tje op afstand.
Groetjes, Yolande.

Posts: 51 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Hoi Tonia,
QT geven is altijd goed. Breng de kleuren koper, zilver en goud aan. Doe eventueel U-nan techniek erbij.
Uit eigen ervaring ( ik ben ook paardenbezitter) weet ik dat de bulten ook veroorzaakt kunnen worden door te eiwit rijk voer.
groeten Ben

Posts: 5 | Location: Wisum,Niedersachsen, Germany | Registered: 03 July 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post