|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
Learning by doing |
Lieve allemaal,
Op het US forum kom ik regelmatig het begrip Orb of life tegen. Ik snap eigenlijk niet waar dat nu over gaat. Ken wel orbs in de zin van energiebollen die soms ook op foto's te zien zijn. Op het US forum wordt echter gesproken van elkaar een Orb of life sturen. Waar gaat dat over? Kennelijk is het niet iets van Quantum-Touch, dus vandaar dat ik deze thread off-topic plaats. Kan iemand mij uitleggen hoe het zit? Love & light, Myrna This message has been edited. Last edited by: Myr, |
||
|
|
qutosh.eu |
Hoi Myr,
Volgens mij heb ik die vraag ook een keer gesteld in de chatroom. Toen kreeg ik ook het antwoord dat het de energiebollen zijn. In de topics over de "orb of life" wordt ook over een manual gesproken welke op aanvraag kan worden verkregen. Ik eb nu een berichtje gestuurd aan Mhari met de vraag of zij bereid is deze manual met ons te delen..... Ik houd je op de hoogte. Geert |
|||
|
|
qutosh.eu |
Vond zojuist nog een uitleg van Susie, gepost op 14 oktober. Als ik hem ga vertalen klopt het misschien niet meer. Plak de tekst dus even in google translate om het in het NL te lezen.
THE ORB OF LIFE The Orb of Life is not an attunement or a physical object – it is a gift of high frequency spiritual energy that is concentrated into a energy sphere and may passed from one person to another; a wonderful and simple way of using and sharing Universal Life Force energy that can enhance your life and spiritual development. The Orb is composed of Universal Life Force energy (also called Prana, The Source, Odic Energy, Chi, Ki and Universal Light) which is inherent in all of creation. It acts as a perpetual 'antenna' for high vibration Life Force energy and will permanently maintain itself and continuously provide its healing and protective effect with no further intervention from you. You do not have to be a practicing healer or be attuned to any system of energy healing to work with the Orb of Life – but it can enhance any other system you may work with. The Orb of Life can be used for many purposes: Healing yourself and others (also animals & plants!) Cleansing your aura and chakras Providing protection on an energetic level Psychic self-defence Enhancing your meditative experiences Charging water/crystals etc with spiritual energy Clearing negative energy from your environment Sending healing to a situation Sending distant healing The Orb of Life is a spiritual gift – it is sent on an energy level and will remain with you all the time – the life force energy remains consist. |
|||
|
|
qutosh.eu |
Mhari heeft al gereageerd dat ze de manual zal sturen. Helaas kan ik pas zaterdag weer mijn mail lezen. Geert |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
qutosh.eu |
De complete manual bestaat uit 4 pagina's. De essentie is vrij eenvoudig maar de toelichting op toepassingen is redelijk uitgebreid.
Vertalen met google maakt het wel begrijpelijk maar de vertaling is erg krom. Als iemand tijd heeft om het netjes te vertalen, stuur me dan een pm zodat ik je de manual kan sturen. Met de manual kun je je eigen "energiebol" maken. De energie in de bol kun je vervolgens inzetten om de energie die je inzet om je doel te bereiken te versterken. Dat kan bij een behandeling zijn maar ook om je eigen chakra's te reinigen/balanceren. Geert Geert |
|||
|
|
Learning by doing |
Hé Geert,
Dank voor je info! Blij dat ik kennelijk niet de enige ben die niet helemaal begreep waarover men zo vanzelfsprekend sprak. Voelde me al lichtelijk onnozel, maar vanuit de gedachte: de enige domme vraag is de niet gestelde vraag of de vraag waarop je zelf het antwoord al weet, toch maar de thread gepost. De uitleg die je kopieerde van het US-forum is op zich helder, zij het nog wel wat abstract. Voor mij althans. Ik hoop dat de handleiding die jij gaat ontvangen meer duidelijkheid brengt. Ben evenals Ger reuze benieuwd! Voor wat ik ervan begrijp moet het een geweldig, zeer effectief en breed inzetbaar stuk gereedschap zijn. Lijkt me zo mooi als jij dat in de praktijk ook zult ervaren. Want als ik het goed begrepen heb krijg jij nu niet alleen de handleiding maar ook een speciaal voor jou gemaakte orb of life? Spannend! Las dat de ervaringen van de ontvangers van deze orb uiteenlopen van zeer overweldigend tot bij een enkeling een soort van desilusie, wat weer afhankelijk schijnt te zijn van het stadium in hun persoonlijke spirituele ontwikkelingsproces. Ben echt enorm benieuwd naar hoe het jou zou vergaan. Keep us posted indeed! Love & light, Myr |
|||
|
|
Learning by doing |
Geert,
Begrijp ik het nu goed dat je alleen de handleiding hebt ontvangen, maar (nog) niet de orb of life zelf? Myr |
|||
|
|
|
Dag Allemaal,
Ik heb al een hele tijd een Orb of life en het is heel bizonder. Wil de handleiding en Orb wel vertalen. Alleen, de handleiding is niet voldoende iemand moet de Orb voor je maken.Wil graag als iemand dat wil een Orb voor je maken. Ik hoor het wel. Stuur anders een PM. Ik heb trouwens je email adres nodig om de handleiding op te sturen. Geert, het is niet mogelijk je een PM te sturen je hebt kennelijk aangegeven dat je geen PM wil. Veel liefs, Pinky |
|||
|
|
Learning by doing |
Hi Pinky,
Mag ik gebruik maken van jouw sympathieke aanbod? Ik zou dolgraag een orb of life ontvangen. Heb zoveel mensen in mijn omgeving die ik graag zo effectief mogelijk wil helpen en dit lijkt me een ongelofelijk waardevol hulpmiddel! Ik zal je een PM sturen zodat je mijn e-mail adres hebt. Veel dank! Love & light, Myrna |
|||
|
|
qutosh.eu |
Hoi Pinky, Inderdaad mijn instelling was niet goed (PM for buddies only) Ik heb het aangepast. |
|||
|
|
|
Hoi,
Ben bijna klaar met de vertaling en stuur het naar je toe Geert. Pinky Geert ben je nog geinteresseerd in de Nederlandse vertaling? Als dat zo is dan heb ik je PM adres nodig vanwege de attachement. Ik heb het al naar Myr gestuurd. Liefs, Pinky This message has been edited. Last edited by: Pinky, |
|||
|
|
|
Hoi Myr en Geert,
Verder eens verder over the Orb of Life? Ik ben wel nieuwsgierig! Groetjes, Gerda |
|||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|