|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
In de Spits van 10 oktober las ik een stuk over dr. Eric Pearl, The reconnection.
Mijn nieuwsgierigheid is hierdoor gewekt en nu ben ik heel benieuwd of iemand van dit forum hier ervaring mee heeft? graag hoor ik jullie ervaringen gr Janet |
|||
|
|
QT user |
Hhmmmm... nooit van gehoord, maar wat ik ervan lees over internet lijkt het me wel interessant.
Dus ik ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen. marijke |
|||
|
|
QT user |
Er komt op 21 oktober een informatie-avond in Zutphen, zag ik op internet.
Ik weet niet of je in de buurt woont, maar anders word je daar misschien wijzer van. Zie: http://www.re-connection.nl/actueel.htm Groeten, Marijke |
|||
|
Hej Marijke,
bedankt voor je reactie, ik heb gezien dat er een lezing in Zutphen is maar om nu 3,5 uren te rijden voor een lezing van anderhalf uur is me net te gortig, ik woon ten noorden van Leeuwarden het gaat niet zo snel met de reacties he groetjes Janet |
||||
|
|
QT user |
Ik ga er wel mijn licht eens opsteken, dus misschien dat ik na zaterdagavond je wat meer kan melden.
Ik ben benieuwd. |
|||
|
|
QT user |
Ik ben gisteren op die info-avond geweest en heb ook een demonstratie meegemaakt. Ik vond het wel interessant.
Er is overlap met QT. Ook hier is sprake van heling door hogere trillingsfrequentie. Maar er zijn ook verschillen. De vrouw gebruikte geen ademhalingstechnieken. Ze maakte contact met de hogere trillingsfrequentie in de lucht / het universum en gaf dit door aan degene met klachten. Ze was een soort doorgeefluik en hoefde verder niets te doen. Haar trillingsfrequentie werd hoger en daardoor die van de 'patient'. Je hoeft dus net als bij QT geen gave te hebben. Je kan het al leren uit het boek van E. Pearl, of door het volgen van een seminar of door zelf 1 of meerdere healings te ondergaan. (Als ik het goed begrepen heb, want het was veel info in korte tijd). Misschien kom je het meest te weten door het boek te lezen. Ik ben erin begonnen en het leest makkelijk weg en ik vind het ook interessant. Hopelijk heb je hier wat aan. Groeten, Marijke |
|||
|
Leuk om je reactie te lezen van de lezing.
Ik heb het boek bijna uit maar ik denk dat ik het vaker moet lezen, wat hij ook aanraadt, dan valt het kwartje waarschijnlijk Voor zover ik begrepen heb worden de seminars alleen in het Engels gegeven, er staat op de site dat ze gegeven worden door Pearl en door de mensen die door hem zijn opgeleidt maar of dit allemaal in het Engels is begrijp ik er niet helemaal uit, ik ga toch het liefst voor een eventuele Nederlandse versie. volgend jaar maart komt Pearl naar Nederland. Wordt vervolgd. groetjes Janet |
||||
|
|
QT user |
Als je overigens bij FIND (bovenaan) 'reconnection' intypt, dan kan je alle gesprekken over dit onderwerp lezen. Het begint al in 2004.
Zo kan je ook lezen wat anderen er van vinden/vonden. Marijke |
|||
|
|
QT Instructor www.qutosh.eu |
Laatst liet iemand me het boek van Eric Pearl zien en een paar dagen later zag ik het in de boekhandel. Ik moest het hebben.
In twee dagen heb ik het helemaal uitgelezen. Het leest erg prettig en is bijzonder indrukwekkend en herkenbaar. Na een paar weken bladerde ik het nog eens door en ben opnieuw van voor af aan begonnen. Er zijn zo veel raakvlakken met QT. Bijvoorbeeld over het loslaten van het resultaat en opzij zetten van het ego en nog veel meer. Steeds kom ik weer zaken tegen die me aan het denken zetten. Voorlopig heb ik aan het boek genoeg en ga ik nog niet naar een seminar. Ik ben nog lang niet uitgeleerd met Quantum Touch. Als daar door het lezen van dit boek iets bij komt is dat prima. Geert |
|||
|
|
QT Instructor www.qutosh.eu |
Zojuist heb ik nog een aantal Engelse posts gelezen over The Reconnection.
Lees eerst die posts vóór je inschrijft voor een seminar. Voor mij is het duidelijk: Ik houd het bij Quantum Touch. In november ga ik Supercharging doen! |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|