Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Off Topic    Elimineren allergeen.
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Inge-Seline
Posted
Dag Linda, Linda, Nancy en Yolande,

volgende week krijg ik mijn eerst QA cliënt..... en nu zit ik alles nog even door te lezen, maar ben natuurlijk weer vergeten hoe het met elimineren ging.

Er staat: klop met de zijkant van je hand op de binnenste lijn, links en rechts van de ruggengraat. Het plaatje is wat onduidelijk, maar..... ik neem aan zo dicht mogelijk bij de ruggengraat? En dan op 1 inademing links EN rechts kloppen, uitademing weer links en rechts en bij vuuradem weer? Dat is dus een rap tempo?
Ik lees het wel. Tis een bijzonder allergisch persoon, dus ben heel benieuwd wat het hem gaat brengen, hij is behoorlijk sceptisch, maar na 10 jaar zonder resultaat medicatie wil hij ALLES proberen.

Tot lees'

Groetjes,

inge

Oordeel niet, verwonder je slechts........

Posts: 1 | Location: Zevenaar | Registered: 21 September 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post