Page 1 2 
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Hee lekker ding, geen geheimen doorgeven hoor Smiler
Niet iedereen hoeft te weten dat ik wijn lekker vind haha.
En dure wijn vind ik nog lekkerder, maar die QT ik natuurlijk niet.
Fijne feestdagen allemaal,
liefs, Yo.
QTouch Trainingen.

Posts: 51 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post

Posted Hide Post
dank je wel, Gerda, voor je enthousiaste welkom. Ik ben een beetje langzaam met reageren - Kerstmis is hier altijd een beetje crazy. Niet alleen kerstmis, maar ook Sinterklaas, de zomervakantie en iedereen die alles voor die tijd klaar wil hebben. En nu we vakantie hebben zijn we ons huis aan het verven!

Ik ben zeker niet van plan om op te geven met QT, de website is erg inspirerend en bemoedigd me elke keer weer. Ja, ik heb de chatrooms ontdekt, maar op de een of andere manier is er nooit iemand als ik kijk!

Veel succes met je eigen praktijk!

Groetjes uit NZ!

Posts: 57 | Registered: 14 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hoi Ceram,

Ik kijk ook wel eens in de chatroom op tijden waarvan ik denk, oke, ze zijn er wel, maar dan is er nooit iemand. Ik chat meestal op zaterdag 5 p.m. Ik weet niet op welke NZ-tijd dat is. 'Ze' zijn nu bezig informatie te verzamelen betreffende de nieuwe chatrooms, houd het in de gaten he. Misschien leuk om mee te doen.
Ik vier kerst met mijn gezin altijd heel bescheiden, geen drukte! Dat bevalt ons het beste, lekker simpel. Ceram, af en toe even zitten tijdens het verven, wijntje, bakkie koffie.... koekie...
Maarre, deze thread ging over QT CHI... oeps...

Groetjes van Ger

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post

Posted Hide Post
Hi Gerda,

Je hebt helemaal gelijk. Sorry aan iedereen Roll Eyes

Posts: 57 | Registered: 14 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Ik zei het eigenlijk meer tegen mezelf....

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community Page 1 2