Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted
Dit is een vraag die Jennifer van de QT Office kort geleden aan iedereen in het engels heeft gesteld, bij deze, misschien een om de nederlandse ideeen er aan toe te voegen, Linda

"Hallo allemaal,

Ik wil graag reacties over hoe QT iedereen beter van diens kan zijn. Wat wil je dat QT je biedt? Bijv. Zou je een andere QT conferentie willen, een QT en dieren workshop, meer op het gebied van het waarnemen van energie, meer ondersteuning voor het opbouwen van een eigen bedrijf met QT? Of??

Ik kijk uit naar de reacties.
Liefde en Licht!

Jennifer"

Posts: 105 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Caroline67
Posted Hide Post
Beste Jennifer en Linda,

Informatie over het opbouwen van een eigen praktijk zou ik heel fijn vinden. Waar moet je rekening mee houden, wat is een goede prijs, etc. Maar ik kan me voorstellen dat die informatie per land verschillend is, dus misschien iets om in Nederland te organiseren?

Verder zou een conferentie in Europa ook leuk zijn. Ik kom ook graag een keer naar de VS, maar iets dichter bij huis zou financieel beter haalbaar zijn. Allerlei workshops tijdens een conferentie over de nieuwste ontwikkelingen en toepassingen lijkt me heel interessant.

Tot slot zou ik het interessant vinden wanneer er wetenschappelijk onderzoek gedaan zou worden naar de effecten van QT. Om zo meer ingang te krijgen bij de reguliere gezondheidszorg.

Dat was het.

Liefs, Caroline

Posts: 22 | Location: Utrecht | Registered: 18 February 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT user
Picture of Pascal75
Posted Hide Post
Dat laatste vind ik ook een goed idee.
QT is nu nog alternatief en zweverig voor velen.
Als er wetenschappelijk onderzoek is gedaan, dan wordt QT misschien 'regulier' Ha!

Posts: 73 | Location: Hoog-Keppel ( Netherlands ) | Registered: 09 August 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
www.qutosh.eu
Picture of Geert
Posted Hide Post
Hoi Linda,

Vorige week heb ik de Core 1 gedaan met Mervyn Foster in Enschede.
De technieken werken fantastisch.

Nu zou ik het leuk vinden om de technieken en vooral de meditaties van de workshop nog eens te herhalen met een groep mensen die ook Core 1 hebben gedaan.

Ook de opmerkingen van Caroline en Pascale (en Marijke) vind ik erg interessant. Kun je ons op de hoogte houden als je feedback krijgt op de reacties?

Groeten,

Geert

Posts: 55 | Location: 's-Hertogenbosch, The Netherlands | Registered: 28 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post