quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
Hoe behandel je bekken instabiliteit....|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Binnenkort ga ik iemand behandelen die tijdens haar zwangerschappen bekken instabiliteit had. Nu, 6 maanden na haar bevalling, zit 'het nog steeds niet goed'. Ik schaam mij diep, maar hoe ging ik ook alweer een bekken behandelen? Hoe begin ik ook al weer?
In elk geval een goed weekend, Groetjes, Inge |
||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
He Inge, heb je de laatste tijd dan niet meer geQT-ed, in principe begin je iedere behandeling hiermee, misschien ben je door het woord bekken in verwarring gebracht. Het is gewoon de start van een behandeling:
- heupen achter meten en behandelen - bekken/heupen voor meten of naar de voeten kijken en behandelen - schedelrand (meten en) behandelen - volg de pijn. Je kunt altijd het boek er even bijpakken. Je kunt ook bij lage rugpijn kijken of bij de heupbehandeling. Ik heb zeer goede ervaringen met het behandelen van deze klacht, dus ik wens je heel veel succes. Groetjes Linda www.qtouch.nl |
|||
|
|
|
Hai Linda,
nee ik heb lang niet meer ge QT-ed..... |
|||
|
|
|
Dag allemaal:
zoals beloofd, hier het verhaal. Na 45 minuten QT en heel wat swingende heupbewegingen ** hoi Inge, Het heeft me gisteren wel goed gedaan hoor. Gisteravond zat ik lekker op de bank en ik moest even naar de keuken. Normaal voel ik het altijd goed als ik op moet staan, dan moet ik eerst even diepademhalen en dan pas gaan lopen. Gisteravond deed ik hetzelfde en ik voelde gewoon helemaal geen pijn!! Ik kon gewoon gelijk gaan lopen, zonder dat ik me een oud vrouwtje voelde! Ik heb nog wel een beetje last van mij si gewricht, dus misschien moeten we daar nog een keer wat aan doen. Laat ik eerst maar eens hieraan gaan wennen! Ik had gisteren wel het idee dat mijn hoofd scheef op mijn romp stond, hahaha! Groetjes, A.** Kijk, daar doen we het voor en hebben we in elk geval een heerlijke kerst........ Hele fijne dagen voor iedereen en tot gauw. Groetjes, Inge |
|||
|
|
|
Super; je ziet, het lichaam kan veel meer dan je denkt
groetjes, Yolande, QTouch Trainingen. |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
Hoe behandel je bekken instabiliteit....