quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
QT, pacemakers, transplantaties en andere lichaamsvreemde zaken|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Hi allemaal,
Regelmatig kom ik mensen tegen die graag willen worden behandeld maar zich afvragen of dit wel gaat want ze hebben een of andere prothese. Nou weet ik dat het met prothesen zoals brillen en kronen geen enkel probleem is. Echter, laatst liep ik tegen 2 zaken aan die ik graag aan jullie wil voorleggen. Hoe om te gaan met een client met een pacemaker die je wilt behandelen voor een scoliosis? Ik kan me voorstellen dat de energie de pacemaker ontregelt??!! En hoe om te gaan met clienten die een getransplanteerd orgaan bezitten? Immers, het immuunsysteem is na een transplantatie flink ontregeld en onderdrukt om het orgaan kans te geven eigen te worden. En wat zou er gebeuren als QT wordt toegepast? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen en suggesties :-) En het lijkt me wel zo handig als we al dergelijke vragen onder dit topic houden. Cheers, Koos This message has been edited. Last edited by: Koos Huygen, Koos Huygen |
||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Hoi Koos,
Een pacemaker is geen probleem, deze past zich vanzelf aan door bijv. minder vaak in te grijpen of mocht het nodig zijn meer te ondersteunen. Transplantaties e.d. zijn ook geen probleem op basis van de huidige ervaringen, het herstel verloopt over het algemeen juist sneller. In het boek wordt nog voorzichtig daarover gesproken, maar de praktijk wijst uit dat het zeer goed werkt. In het engelse deel kun je hier meer antwoorden op vinden. Heb jij of de healer echter bedenkingen, dan gewoon niet doen. Respecteer de grens van beide. Groetjes Linda |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
QT, pacemakers, transplantaties en andere lichaamsvreemde zaken