Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Posted
Via deze weg wilde ik vragen hoe je hoge bloeddruk het beste kan behandelen. Is dat op het hart of symptomatisch?

Posts: 4 | Registered: 01 February 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
Ik heb goede ervaringen met het behandelen van hoge bloeddruk. Wij wisten dat dat deels kwam door een dichtgeslibde halsslagader, uiteraard daar behandeld en de aderen op het hoofd waren erg opgezwollen (dus symptomatisch) en er waren hoofdpijnen. Het gevolg was dat de halsslagader volledig dicht ging (dat is goed, geen risico meer op TIA) en dat andere aderen helemaal weer schoon werden (wat zo goed als niet mogelijk is volgens zijn artsten).

Posts: 88 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Maaike
Posted Hide Post
Hi Linda

je schrijft dat je wist waar de hoge bloeddruk vandaan kwam maar als je dat nu niet weet? Iemand om een onverklaarbare reden hoge bloeddruk heeft? behandelen op het hart?

groet Maaike

Posts: 17 | Location: Alkmaar, the Netherlands | Registered: 03 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
Hoi Maaike,

Je kunt vragen of er klachten worden ervaren en dan uiteraard daar werken. Anders zou ik het hart kiezen, de aderen in de nek en de nieren. Dan ben je al een heel eind op weg, oh ja en emoties, want stress kan uiteraard ook een belangrijke oorzaak zijn. Daarnaast zou ik kijken naar voeding. Op de Oberon komt er bijv. vaak koffie, alcohol, zout en chocolade uit bij dit soort klachten.

Groetjes Linda

Posts: 88 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Maaike
Posted Hide Post
Dank Smiler

Posts: 17 | Location: Alkmaar, the Netherlands | Registered: 03 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community