quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
The Life Force Project|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Ik kwam op internet een veelbelovend initiatief tegen met de naam The Life Force Project.
De missie van dit project: The Life Force Project's mission is to bring the knowledge of life-force energy to the world in the form of energy healing, and to freely share this energy healing through education outreach. Zowel mensen die de kennis van energy healing willen verspreiden als mensen /organisaties die energy healing kunnen gebruiken kunnen zich melden. Wat vinden jullie van dit initiatief en zijn er al mensen die hier ook in Nederland aan gaan deelnemen? De website: http://www.thelifeforceproject.org |
||
|
|
|
Hai,
Dit is een initiatief van Richard Gordon, er wordt hier en daar op het forum ook over geschreven. (zoek onder Life Force Project) Ik verwacht dat als de 'nieuwe website' in de lucht gaat dit ook wordt gelinkt naar deze site. Ik weet niet in hoeverre de Nederlandse QT contingency hiermee mee werkt....Misschien even naar Gerda (Nederlandse Liaison van QT) mailen? Liefs Herma |
|||
|
|
|
Hoi Herma en Kir!
Ik heb het bericht gelezen. Ik heb een e-mail hierover naar QT Inc. gestuurd (snelle actie he).Zodra ik een antwoord heb ontvangen zal ik het laten weten via het Forum. Gerda |
|||
|
|
|
Hoi Kir en Herma,
Dit is wat ik heb vernomen van QT Inc. betr. The Life Force Project. The Life Force Project is een non-profit organisatie. Website: www.thelifeforceproject.org. In de laatste QT-nieuwsbrief stond een inleidend artikel over The Life Force Project en zijn directeur, Chance T. Eaton die bereikt kan worden op het volgende e-mailadres cteaton@thelifeforceproject.org. Een ieder die graag contact wil hebben met of support wil geven aan The Life Force Project kan Chance bereiken op zijn e-mail zoals vermeld hierboven. Je kan hem om meer informatie vragen of over hoe je een Life Force Project Ambassador kan worden en/of benaderen voor de aanvraag van een Project Proposal Application formulier. Warme groet, Gerda, Quantum-Touch Dutch Liaison |
|||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|