Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted
Hier kunnen alle vragen mbt certificering geplaatst worden.

Groetjes Linda
QT Practitioner en Instructeur
www.qtouch.nl QTouch Trainingen

Posts: 105 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Posted Hide Post
Vraag Antsje:
"Er zijn problemen met het downloaden van de protocollen voor de certificering. Weet jij hier iets vanaf?
De 60 uren heb ik inmiddels wel dus ga ik toch ook maar voor de certificatie...Is er mogelijk en andere manier om aan de voorwaarden en werkwijze te komen?"

Ik weet niets van problemen met het downloaden van protocollen. De voorwaarden en werkwijze vind je op: http://www.qtouch.nl/certification.php

Ik heb het nog even gecontroleerd, maar de formulieren werken gewoon. Als je ze gemaild wilt krijgen, mail me dan even apart prive linda@qtouch.nl.

Soms wordt er bij het 60-uren FORMULIER gevraagd om een wachtwoord, hier kun je gewoon op annuleren drukken. Of met rechtermuisknop het bestand op je eigen pc opslaan.

Groetjes Linda Menkhorst
QT Practitioner en Instructeur
www.qtouch.nl QTouch Trainingen

Posts: 105 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of antsje
Posted Hide Post
Dankjewel Linda, nu zelf ook nog een keertje geprobeerd en nu lukt het gelukkig wel, het woordje error blijft achterwege!
groetjes a.

Posts: 12 | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of John Wolvekamp
Posted Hide Post
Hallo allemaal,

Nieuw op het forum en (nog) geen therapeut. De tweede cursus komt dit weekend en de 60 uur ben ik al ver overheen.

Wie kan mij iets vertellen over de acceptatie van onze verrichtingen mbt de zorgverzekeringen.
Ik heb even rondgekeken, maar er wordt vaak verwezen naar een behandelaar (niet arts), mits deze is aangesloten bij een beroepsgroep.

Wie kan mij de mogelijkheden vertellen?

Alvast bedankt.

Groetjes

John

Posts: 1 | Location: Houten, NL | Registered: 09 January 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Posted Hide Post
Hallo John,

Makkelijke vraag, moeilijk te beantwoorden. Over het algemeen moet je om tot een beroepsvereniging toegelaten te worden een HBO medische basis opleiding hebben gedaan, (vaak deeltijdsopleiding van max. 1 jaar op een vrijdag of zaterdag, bijv. Amersfoort of Arnhem) en een alternatief erkende opleiding op HBO niveau van een bepaald aantal studiepunten (veelal convenanthouder) genoemd. Zelf zit ik bij de VBAG, die hebben net als het VNT vrij hoge eisen, maar zijn wel erg goed en worden goed vergoed. Je kunt eens kijken bij de BATC of het NWP. En daar opvragen waar je aan moet voldoen. Voor mensen die kinesiologische opleidingen doen kun je kijken naar de BvK.

Groetjes LInda