quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
Basic Video Workshop 11 en 12 augustus|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Ik kan niet meer stoppen met Quantum te Touchen en ik ga dan ook maar een videoworkshop faciliteren. Dat zal zijn op 11 en 12 augustus 2008 in Enkhuizen.
Mocht iemand zich op willen geven dan graag een mailtje sturen naar: margreeth62@quicknet.nl Ik stuur je dan meer gegevens over de locatie, tijd, kosten enz. Tot dan. Gr. Margreeth |
||
|
|
|
Hallo Margreeth,
Helaas weinig reactie op je oproep. Ik wilde je net schrijven dat je deze aankondiging ook kan doen op de Amerikaanse site, maasr ik zie dat je het al hebt gedaan. Goed van je! Ik wens je heel veel plezier met het geven van de Video Workshop. Hartelijke groet, Gerda Dekker, Quantum-Touch Dutch Liaison gerda@quantumtouch.com This message has been edited. Last edited by: Gerda Dekker, |
|||
|
|
QT Instructor www.qutosh.eu |
Hoi Margreeth,
Hoe is het gegaan. Ik ga op 13-14 september een workshop faciliteren. Groeten, Geert |
|||
|
|
|
Hoi Geert,
Wordt dit je eerste? Ik heb er inmiddels 2 gefaciliteerd en het is echt ontzettend leuk om te doen. Jammer genoeg werk ik ook nog voor een baas want anders zou ik dit wekelijks gaan doen. Komt vast. Laat je me nog weten hoe het gegaan is? Heel veel plezier ermee en wellicht tot ooit. Margreeth |
|||
|
|
Hoi Margreeth,
Het wordt inderdaad mijn eerste. Ik doe het samen met een vriendin en we hebben een leuke groep bij elkaar. We hebben er ook enorm veel zin in. Ik laat weten hoe het was. Geert |
|||
|
|
Ik had beloofd verslag te doen van onze eerste QT videoworkshop:
Het was een groot succes. We hadden een mooie groep mensen. Er was wel wat angst voor de Engelse taal en het gebrek aan ondertiteling maar dat is erg meegevallen. We hebben soms wat stukjes in het nl samengevat en daarvoor iets vaker op pauze gedrukt. Tijdens het behandelen hadden we mooie resultaten. Een schouder die een harde klik gaf en een heup die voor het eerst sinds jaren pijnvrij was. Voor de oefening met wijn hadden we de goedkoopste zure witte wijn die we konden vinden. Na het opladen met energie smaakte het ineens lekker zacht..... Ik ga dus verder met deze workshops(en op deze manier stap voor stap op naar 'instructor')Ik heb al een paar kandidaten. Als er meer geïnteresseerden zijn laat maar weten. Dan prikken we samen een datum. Groeten, Geert |
|||
|
|
Inmiddels hebben we ook een terugkomdagdag gehad.
De resultaten zijn erg goed. Quantum Touch wordt dagelijks gebruikt door de cursisten en veel klachten zijn verdwenen. Een geslaagde cursus dus! De volgende cursus wordt gehouden in Arnhem op 13 en 14 december. Er zijn nog een paar plaatsen.... This message has been edited. Last edited by: Geert, |
|||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Hoi Geert, klinkt goed de ervaringen met de video workshop en de resultaten, genieten he?!!
|
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|
quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
Basic Video Workshop 11 en 12 augustus