quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
QT allergy testdoos|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Na het volgen van de de QT allergy lesdag, lekker bezig. Toch nog enkele vragen.
Hoe kan het dat het filter met o.a het pathogeen Herpes, sterk test bij iemand die wel last van het herpes virus heeft? Hoe kan het als iemand zelf vindt dat hij last heeft van wollen kleding, toch sterk test? ....en ik had nog een vraag, maar die schiet me op dit moment even niet te binnen....:-) ben wel nieuwsgierig naar jullie reactie, fijn weekend alvast, groetjes a. |
||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Hallo Antjse,
Ik vermoed dat je in deze situaties meer specifiek moet zijn: to be terrific, be specific. Herpes is niet in het algemeen een probleem voor het lichaam, maar test eens herpes plus huid, herpes plus zenuw, herpes plus bloed, dat kun je dan op een briefje schrijven en erbij stoppen. Het lijkt erop dat het lichaam zich dan niet bewust genoeg is van het probleem. Hetzelfde geldt voor wol: wol plus huid, wol plus eczeem, wol plus sinusitis, etc. Je mag de vragen ook prive mailen omdat het niet specifiek Quantum-Touch is of in een off-topic rubriek plaatsen. |
|||
|
|
|
Aha....zit h'm daar de kneep.
Dank Linda, zal in het vervolg niet meer via dit forum deze problematiek voorleggen. fijn weekend verder, wat een super weer! groetjes Antsje. |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|