Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Posted
Ik wil heel graag de Core 2 dvd set kopen. Nu is mijn ervaring met bestellen in Amerika dat je (maanden later) een aanslag krijgt van meer dan 50 euro.
Ik las laatst dat er bij een advanced workshop dvd's gekocht konden worden? Gebeurt dit vaker?

Posts: 2 | Registered: 13 November 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
www.qutosh.eu
Picture of Geert
Posted Hide Post
Hoi Inge,

Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met betalingen via credit card aan QT-USA.

Morgen ga ik beginnen aan de CoreI cursus dus maandag weet ik meer over de mogelijkheden van DVD's kopen.

Geert

Posts: 55 | Location: 's-Hertogenbosch, The Netherlands | Registered: 28 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
Hallo Geert, de betaling met creditcard was ook niet het probleem, het betrof inklaringskosten, invoerrechten en btw. Maar dat berekenen ze over het totale bedrag, inclusief verzendkosten. Ik kreeg toen een naheffing van meer dan 50 euro voor een dvd set.
Het onterechte deel van van die aanslag, daar heb ik moeite mee en wil ik zien te omzeilen.
Vandaar.
Ik wens je een fantastische Core workshop toe.

Posts: 2 | Registered: 13 November 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
www.qutosh.eu
Picture of Geert
Posted Hide Post
Hoi Inge,

De cursus was fantastisch. Alle boeken waren aanwezig maar helaas niet te koop.

Groeten,

Geert

Posts: 55 | Location: 's-Hertogenbosch, The Netherlands | Registered: 28 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post