quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
Welkom (Welcome)|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Welkom op het nederlandstalige deel van het Quantum-Touch forum. Hier kunnen vragen, succesverhalen en informatie met elkaar gedeeld worden. Indien nodig kan ook naar het amerikaanse forum worden verwezen. Het nederlandse QTouch forum is om een of andere reden niet meer bereikbaar (geen idee waar het is) en wordt door dit forum vervangen.
Met energieke groet, Linda Menkhorst Translated: Welcome to the part of the Quantum-Touch forum in the dutch language. Here you can share questions, successes and information. If necessary you can be redirected to the us-forum. The dutch QTouch forum has suddenly disappeared (don't know where it is) and will be replaced by this one. Met energieke groet, Linda Menkhorst This message has been edited. Last edited by: Linda Menkhorst, |
||
|
I haven't a clue what you have written but I was so excited to see this up and going after all your caring and effort, I just had to say wow and how great it is.
Enjoy all of you! Alain Herriott instructor (advanced QT classes) |
||||
|
|
Hallo Alain, dankjewel. Het goed bezochte nederlandse QTouch forum is afgelopen week verdwenen, dus is dit een perfecte gelegenheid door Jennifer ondersteund om de nederlandse kennis te laten versmelten met het internatiale forum. Deze zal geheel nederlandstalig zijn. Love, Linda www.qtouch.nl |
|||
|
|
|
Wow, dat is toch weer even wennen....Ik hoop dat veel QT'ers de moed hebben om zich weer aan te melden! En waar zou het vertrouwde forum rondzwerven???
in ieder geval, fijn dat de mogelijkheid van forumgebruik er weer is. groetjes a. |
|||
|
|
|
Ha, gelukkig, we kunnen onze ervaringen weer delen! Ik hoop dat jullie allemaal op dit forum komen met jullie vragen, verhalen, enthousiasme en passie voor Quantum-Touch.
Liefs, Yolande, QTouch Trainingen. |
|||
|
|
|
Fijn dat er weer een forum is. Ik schrijf niet veel maar kijk altijd wel even of er nieuws is! Wat raar dat het forum helemaal foetsie is!
In ieder geval veel succes allemaal met deze nieuwe mogelijkheid! Groetjes Gerlanda Groetjes, Gerlanda |
|||
|
|
|
Yes, we kunnen weer!
Wie heeft er nog verhalen of verzoeken?? |
|||
|
|
|
Hee Lin,
Goed gedaan en alweer zo snel opgelost, je bent een blijvertje he! Maar dat wist je al. Kan ik weer genieten van alle verhalen, elke dag keek ik even en wat is het dan raar als het forum plotseling weg is! Kus, Ger |
|||
|
|
Super, alweer zo snel mensen op het forum, ik hoop dat veel QT-ers in Nederland hun kennis gaan delen. Het is ook erg leuk om op het amerikaanse forum te kijken, zelf krijg ik daar altijd veel ideeen van. Gewoon even op Forums klikken hierboven.
Liefs, Linda www.qtouch.nl |
|||
|
|
|
Ik zoek wat af op het Amerikaanse forum, heerlijk om al die verhalen te lezen. Als ik informatie nodig heb om een behandeling goed voor te bereiden (hoeft natuurlijk niet, maar ik vind het heel prettig werken), dan vind ik het altijd wel en anders maak ik een new topic. Soms alleen lastig om het Engels te vertalen. Maar ach, ik kom er altijd wel uit. Het houdt me in ieder geval van de straat!
Kus, Ger |
|||
|
Mooi!denk dat het goed is als alles van quantum touch op een en hetzelfde forum zitten!
|
||||
|
|
Onder Go/Personal Zone/Profile/View-Edit profile kun je een foto opnemen. Lijkt me een stuk persoonlijker en gezelliger
Groetjes Linda www.qtouch.nl |
|||
|
|
|
Ik heb een foto geplaatst als avatar maar was nog niet zichtbaar.....totdat ik dit bericht plaatste
Groetjes, Gerlanda |
|||
|
|
QT P/I |
Linda, Yolanda, and all in Holland...Wow, this is wonderful to see this forum. Since I do not know any Dutch, I wish you Many Blessings and good communications in English!
Ali Practitioner and Instructor http://healinghandsminnesota.com Turn your face to the sun -- The shadows fall behind. |
|||
|
|
Hi Ali,
Thank you for your blessings. Yesterday I was reading many discussions with your posts in it and had such a wonderfull feeling that I have met many of the people on the forum in Lake Tahoe and that these people are so special. I felt this reading the messages. It's great to be a part of it. Translated: Dankjewel. Gisteren was ik een groot aantal van de berichten met jouw berichten erin gelezen en had een heerlijk gevoel omdat ik veel van deze mensen heb ontmoet in Lake Tahoe. Heerlijke mensen. Ik kreeg dat gevoel opnieuw bij het lezen van de berichten. Het is fantastisch om hier een bijdrage aan te leveren. Love, Linda |
|||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community | Page 1 2 3 4 |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|