quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
Welkom (Welcome)|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
Certified Practitioner |
Hoi Geert,
Dank u voor uw suggestie. Vele Zegen, Mhari Sekon Skennen:kow - May a great peace be within you |
|||
|
|
|
Hai Inge,
Ja, ik ben ook bezig therapeut te worden. Heb mijn 60 uur er bijna opzitten. Heb meer moeite met mijn inzichten...als ik al wat heb dan kom ik het vervolgens alweer ergens anders tegen.... Groetjes, Gerlanda |
|||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Hallo Gerlanda, dat maakt toch niet uit dat je het weer ergens anders tegenkomt. Het gaat om jouw inzichten, dat wat jou wat opgeleverd heeft en niet of iemand anders het al bedacht heeft.
Groetjes Linda www.qtouch.nl |
|||
|
|
|
hoi Linda,
Er zijn problemen met het downloaden van de protocollen voor de certificering. Weet jij hier iets vanaf? De 60 uren heb ik inmiddels wel dus ga ik toch ook maar voor de certificatie...Is er mogelijk en andere manier om aan de voorwaarden en werkwijze te komen? groetjes a. |
|||
|
|
Hallo Antsje, ik maak even een topic voor certificering aan. Dan kun je daar het antwoord lezen :-)
Groetjes Linda QT Instructor en Practitioner www.qtouch.nl QTouch Trainingen |
|||
|
|
|
Dank Linda voor je aanvulling! Maakt het weer iets makkelijker!
Groetjes, Gerlanda |
|||
|
|
qutosh.eu |
Hi Mhari, Is this your first post in Dutch? The spelling is really correct! Many blessings to you too, Geert Translated by my browser as Hi Mhari, Is dit uw eerste bericht in het Nederlands? De spelling is echt kloppen! Veel zegeningen aan u ook, Geert |
|||
|
|
|
Het is me gelukt!
Nu mijn engels nog opfrissen |
|||
|
|
Simon van der Graaf |
hallo lieve mensen.
prima manier om onze eigen ervaringen te delen en elkaar van dienst te kunnen zijn. In oktober mijn eerste WS gegeven met veel plezier en prima resultaten. Gisteravond een lezing en demo gegeven voor een groep van 40 man die zich bezig houden met het mediumschap. Prima forum om actief voor te zijn. Hoop dat we veel ervaringen kunnen gaan delen. Succes met jullie werk en projecten, Simon van der Graaf |
|||
|
|
Certified Practitioner |
Hallo Simon,
Gelukwensen op uw manifestatie voor de groep. Het klinkt als het was zeer succesvol. En dank u Geert voor uw aanmoediging. Vele Zegen, Mhari Sekon Skennen:kow - May a great peace be within you |
|||
|
|
Hallo Mhari,
Wat ontzettend grappig dat je in het nederlands meepraat op dit forum. Het zijn wel grappige zinnen. Love, Linda www.qtouch.nl |
|||
|
|
Certified Practitioner |
Hallo Linda,
Ik probeer om de taal te leren. Ik vind ook deze groep een om met hun inzicht heeft aan te bieden. Vele Zegen Translate: I am trying to learn the language. I feel this group has alot of insight to share. Many Blessings Sekon Skennen:kow - May a great peace be within you |
|||
|
|
Hi Mhari,
That's great that you try to learn the language. Geert's tip for the translation is then terrific. Today we had Saint Niclaus (or how you may call it :-) It's a real dutch event where mostly the kids get presents. This is more important with young children than Santa Claus/Christmas. Dat is fantastisch dat je probeert om de taal te leren. Geert's tip om te vertalen is dan helemaal super. Vandaag was het Sinterklaasavond. Het is een echt nederlands feest. Dit is belangrijker als je jonge kinderen hebt dan de Kerstman/Kerst. Liefs Linda www.qtouch.nl |
|||
|
|
|
zo, even kijken of het gelukt is met de foto...
|
|||
|
|
|
Hoi allemaal,
Ik ga ook even kijken of het gelukt is met de foto. Vind het nog een heel gedoe om de foto er op te zetten, maar ik heb meer verstand van QT dan van computers!! Kus, Ger |
|||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community | Page 1 2 3 4 |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|