quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
Welkom (Welcome)|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Jennifer heeft voor ons een onderverdeling gemaakt in het nederlandse forum, zodat verzoeken en behandelverhalen per verhaal/verzoek opgenomen kunnen worden. Onderwerpen die niet direct over QT gaan kunnen onder off-topic. De rest kan onder algemeen. Ik weet alleen niet hoe ik de huidige discussies kan verplaatsen (kan ik denk ik niet). Dus als je zelf je bericht onder een andere rubriek wilt opnemen, verplaatsen, graag, dan kan het bericht onder algemeen verwijderd worden. Beetje duidelijk
Groetjes Linda www.qtouch.nl |
|||
|
|
|
Hee Lin,
Jaaah, wat een goeie van jou en Jennifer. Ik wilde je vandaag berichten dat het misschien handig zou zijn als je een andere onderverdeling zou maken (even mee bemoeien natuurlijk..) en zie daar. Klaar! Je krijgt van mij een hele dikke kus. Zaterdag weer gezellig gechat met QT-ers 'all over the world', het geeft me wel een heel speciaal gevoel om daar ook bij te horen. Dus Nederlandse QT-ers: doe mee! Elke dag 04.00 a.m. (wel erg vroeg he) en 5 p.m. (dat is een betere tijd). Ik probeer om de zaterdagen aan te houden om te chatten. Het lukt niet elke keer, maar ik probeer het wel. Kus, Ger |
|||
|
|
En volgens mij om 10 uur 's ochtends en 10 uur 's avonds.
Groetjes Linda |
|||
|
|
|
Dat zijn wel betere tijden, die ga ik ook eens proberen! Dank je wel!
|
|||
|
|
|
Ik heb alleen sinds gisteren wat problemen met mijn foto. Ik zie steeds een rood kruisje....zien jullie mijn foto nog wel???? Heb al vanalles geprobeerd...en dan lukt het even...en dan is 'ie toch weer verdwenen...ik begrijp er niets meer van
Groetjes, Gerlanda |
|||
|
|
|
Hoi Gerlanda,
Ik zie gewoon je foto hoor. Leuke foto trouwens Liefs, Toby |
|||
|
|
|
Hoi Gerlanda,
Ja hoor, luid en duidelijk sta je erop! Gezellig he om de foto Ger |
|||
|
|
|
Oké, thanks...nu zie ik 'm ook weer....
Groetjes, Gerlanda |
|||
|
|
Learning by doing |
Hé hallo allemaal,
Nou volg ik al dik een half jaar het Amerikaanse forum, en kom er vandaag pas achter dat er ook een Nederlands gedeelte is. Super! Ik ben Myrna, 38 jaar en import Tielse. In april in QT geïntroduceerd tijdens de basic workshop bij Frank van Veen en zijn Annette. En sindsdien 'stralend' als werk en studie het toelaten. Love & light, Myr |
|||
|
|
Hallo Myr, welkom op het forum. Het bestaat op deze plek ook nog niet zo lang, dus niet zo gek dat je het nog niet had gevonden.
|
|||
|
|
Certified QT practitioner in the Amazonian tropical rainforest. www.angelfire.com/stars3/amatali |
Hallo Allemaal,
Ik ben Armand en woon in Paramaribo, Suriname. Het is voor mij een aangename verrassing te ontdekken dat er ook een Nederlandse QT forum is. In ben het pas vandaag erachter gekomen, terwijl ik al een jaar in het Amerikaanse forum heb geparticipeerd. Ik moet nu nog wennen om in het Nederlands in dit forum te participeren. Ik zal af en toe ook het Nederlandse forum lezen. Vriendelijke Groeten, Armand. Dear All, I am Armand and I live in Paramaribo, Suriname. It is a pleasant surprise for me to notice there is a Dutch QT forum. I have just discovered it today, whilst I have been participating in the US forum already for a year. Now I sould get used to participate in Dutch in this forum. Now and then I will also read the Dutch forum. Regards, Armand From Suriname |
|||
|
|
|
Goedemorgen Armand!
Fijn dat je het Nederlandse forum hebt gevonden. Welkom! Ja, je moet even verder scrollen op het forum en daar zijn wij te vinden! Ik lees o.a. ook jouw berichten op het Amerikaanse forum. Je bent hartstikke goed bezig met QT in Suriname. Dat is wel een pluim waard he? En wat waren de Valentijn's bloemen geweldig! Groetjes van Gerda |
|||
|
| Previous Topic | Next Topic | powered by eve community | Page 1 2 3 4 |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|