Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted
Nieuwjaarsontmoeting 2008 en Themamiddag!

Jullie zijn allen van harte welkom op de Nieuwjaarsontmoeting 2008 en Themamiddag, georganiseerd door QTouch Trainingen op zaterdag 5 januari 2008 van 14-17 uur in conferentiecentrum Drakenburg, Baarn.
Wij willen deze middag met cursisten en een ieder die belangstelling heeft in Quantum-Touch het glas heffen op een gezond en energiek 2008 en ons verdiepen in de vele mogelijkheden met Quantum-Touch.

Het thema van deze middag is: Energie zichtbaar maken.

In december zullen we het programma van deze middag bekend maken. Tevens worden er Quantum-Touch demo's gegeven en is er een healing circle waar volop geoefend kan worden. We hebben inmiddels veel enthousiaste reacties en aanmeldingen gekregen.

Je kunt je aanmelden via mail@qtouch.nl, vóór 20 december. De kosten zijn 22,50 euro. Wees op tijd want vol=vol!

Linda Menkhorst
www.qtouch.nl

Posts: 71 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Posted Hide Post
leuk thema!zal erover nadenken, klinkt wel leuk namelijk!

Posts: 25 | Location: Amsterdam, the Netherlands | Registered: 20 October 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Seline
Posted Hide Post
En ik ben van de partij......... Big Grin

Groetjes, Inge

Oordeel niet, verwonder je slechts.....
www.bodybalancing.nl

Posts: 6 | Location: Zevenaar (The Netherlands) | Registered: 30 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerlanda
Posted Hide Post
Ikke niet....moet werken....

Groetjes,
Gerlanda

Posts: 26 | Location: Rotterdam, The Netherlands | Registered: 25 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Maaike
Posted Hide Post
Ik kom ook (heb geruild met werken)
Zijn er nog meer mensen uit de omgeving van Alkmaar die naar de nieuwjaarsontmoeting gaan? In het kader van meerijden met elkaar enzo...

Posts: 17 | Location: Alkmaar, the Netherlands | Registered: 03 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Myr
Learning by doing
Posted Hide Post
Baarn, dat zou een thuiswedstrijd zijn! Jammer dat ik moet blokken voor examens, anders was ik heel graag van de partij geweest! Misschien nog een lente-ontmoeting???

Love & light,
Myr

Posts: 25 | Location: Tiel, The Netherlands | Registered: 17 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
Waarschijnlijk ook een lente ontmoeting, ik beloof nog niets :-)

Posts: 71 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Maaike
Posted Hide Post
Ik vond het een fijne ontmoeting.
Interessante lezingen en goede gesprekken :-)

Ik verheug me op andere avonden

Posts: 17 | Location: Alkmaar, the Netherlands | Registered: 03 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Wij hebben ook zo genoten, wat een mooie mensen, wat een leuke ontmoetingen;
ALLEMAAL SUPER BEDANKT!!!
Liefs, Yolande, QTouch Trainingen.

Posts: 50 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community