quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
Nieuwjaarsontmoeting|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Nieuwjaarsontmoeting 2008 en Themamiddag!
Jullie zijn allen van harte welkom op de Nieuwjaarsontmoeting 2008 en Themamiddag, georganiseerd door QTouch Trainingen op zaterdag 5 januari 2008 van 14-17 uur in conferentiecentrum Drakenburg, Baarn. Wij willen deze middag met cursisten en een ieder die belangstelling heeft in Quantum-Touch het glas heffen op een gezond en energiek 2008 en ons verdiepen in de vele mogelijkheden met Quantum-Touch. Het thema van deze middag is: Energie zichtbaar maken. In december zullen we het programma van deze middag bekend maken. Tevens worden er Quantum-Touch demo's gegeven en is er een healing circle waar volop geoefend kan worden. We hebben inmiddels veel enthousiaste reacties en aanmeldingen gekregen. Je kunt je aanmelden via mail@qtouch.nl, vóór 20 december. De kosten zijn 22,50 euro. Wees op tijd want vol=vol! Linda Menkhorst www.qtouch.nl |
||
|
leuk thema!zal erover nadenken, klinkt wel leuk namelijk!
|
||||
|
|
|
En ik ben van de partij.........
Groetjes, Inge |
|||
|
|
|
Ikke niet....moet werken....
Groetjes, Gerlanda |
|||
|
|
|
Ik kom ook (heb geruild met werken)
Zijn er nog meer mensen uit de omgeving van Alkmaar die naar de nieuwjaarsontmoeting gaan? In het kader van meerijden met elkaar enzo... |
|||
|
|
Learning by doing |
Baarn, dat zou een thuiswedstrijd zijn! Jammer dat ik moet blokken voor examens, anders was ik heel graag van de partij geweest! Misschien nog een lente-ontmoeting???
Love & light, Myr |
|||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Waarschijnlijk ook een lente ontmoeting, ik beloof nog niets :-)
|
|||
|
|
|
Ik vond het een fijne ontmoeting.
Interessante lezingen en goede gesprekken :-) Ik verheug me op andere avonden |
|||
|
|
|
Wij hebben ook zo genoten, wat een mooie mensen, wat een leuke ontmoetingen;