Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)    Hoe behandel je bekken instabiliteit....
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Seline
Posted
Binnenkort ga ik iemand behandelen die tijdens haar zwangerschappen bekken instabiliteit had. Nu, 6 maanden na haar bevalling, zit 'het nog steeds niet goed'. Ik schaam mij diep, maar hoe ging ik ook alweer een bekken behandelen? Hoe begin ik ook al weer? Roll EyesIk hoop van jullie te lezen?

In elk geval een goed weekend,

Groetjes,

Inge

Oordeel niet, verwonder je slechts.....
www.bodybalancing.nl

Posts: 6 | Location: Zevenaar (The Netherlands) | Registered: 30 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
He Inge, heb je de laatste tijd dan niet meer geQT-ed, in principe begin je iedere behandeling hiermee, misschien ben je door het woord bekken in verwarring gebracht. Het is gewoon de start van een behandeling:
- heupen achter meten en behandelen
- bekken/heupen voor meten of naar de voeten kijken en behandelen
- schedelrand (meten en) behandelen
- volg de pijn.

Je kunt altijd het boek er even bijpakken. Je kunt ook bij lage rugpijn kijken of bij de heupbehandeling. Ik heb zeer goede ervaringen met het behandelen van deze klacht, dus ik wens je heel veel succes.

Groetjes Linda
www.qtouch.nl

Posts: 88 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Seline
Posted Hide Post
Hai Linda,

nee ik heb lang niet meer ge QT-ed..... Frownerwat een woord, haha. Ben heel veel met EFT bezig, en ook heel succesvol. Maar goed, QT gebruik ik wel tijdens energie behandelingen, maar dit was inderdaad een 'grote' afwijking en ik wil het wel correct behandelen. Maar ik kan met jouw verhaal wat verder. Mijn boek heb ik nl. uitgeleend, en bij het nalezen van het cursusboek dacht ik: tja...... maar hoe zat het nou precies. Ik hou jullie op de hoogte. 17 december komt ze. Groetjes, Inge

www.bodybalancing.nl

Posts: 6 | Location: Zevenaar (The Netherlands) | Registered: 30 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Seline
Posted Hide Post
Dag allemaal:
zoals beloofd, hier het verhaal. Na 45 minuten QT en heel wat swingende heupbewegingen Big Grin ging de dame tevreden naar huis, nog wat ongelovig over het resultaat. En kijk wat ze me de volgende dag mailde:

** hoi Inge,
Het heeft me gisteren wel goed gedaan hoor. Gisteravond zat ik lekker op de bank en ik moest even naar de keuken. Normaal voel ik het altijd goed als ik op moet staan, dan moet ik eerst even diepademhalen en dan pas gaan lopen. Gisteravond deed ik hetzelfde en ik voelde gewoon helemaal geen pijn!! Ik kon gewoon gelijk gaan lopen, zonder dat ik me een oud vrouwtje voelde!
Ik heb nog wel een beetje last van mij si gewricht, dus misschien moeten we daar nog een keer wat aan doen. Laat ik eerst maar eens hieraan gaan wennen!
Ik had gisteren wel het idee dat mijn hoofd scheef op mijn romp stond, hahaha! Groetjes, A.**

Kijk, daar doen we het voor en hebben we in elk geval een heerlijke kerst........

Hele fijne dagen voor iedereen en tot gauw.

Groetjes,
Inge

www.bodybalancing.nl

Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Super; je ziet, het lichaam kan veel meer dan je denkt Smiler Als ze wil, zeker nog een keer behandelen, het kan NOG beter worden!
groetjes, Yolande, QTouch Trainingen.

Posts: 51 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community  

Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)    Hoe behandel je bekken instabiliteit....