Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Maaike
Posted
Hoe lang behandelen jullie altijd?
Zelf ben ik nog in het familie en vriendenstadium en stop vrij snel omdat ik dan het gevoel heb dat het lichaam de rest moet doen.
Of moet ik langer doorgaan tot de klacht aanzienlijk minder is of zelfs verdwenen?

Posts: 17 | Location: Alkmaar, the Netherlands | Registered: 03 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
Je kunt zo lang/kort als je wilt behandelen, in overleg met je client...Als jij of de ander het genoeg vind is het genoeg, het lichaam werkt nog een paar dagen na.
Als je maar een kwartier de tijd hebt is het ook prima...er gebeurt altijd wat er gebeuren kan/mag/moet.
Gewoon lekker heel veel oefenen en genieten Smiler! Groetjes, Yolande.

Posts: 51 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Yolande van Rosmalen
Posted Hide Post
en af en toe lekker lang doorgaan tot de klacht weg is of in ieder geval minder is Smiler
Als dat lukt is het natuurlijk wel erg fijn!
Nog een keer de groetjes van Yolande.

Posts: 51 | Registered: 29 November 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Maaike
Posted Hide Post
Nog een vraag:
in het boek staat over bloeddruk dat je dan het hart moet Qt-en. Iemand nog andere tips hoe om te gaan met hoge bloeddruk (op QT gebied dan Wink)

Posts: 17 | Location: Alkmaar, the Netherlands | Registered: 03 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post