Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)    Dag beste mensen, ik ben nieuw hier!
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of moonwalker
Posted
Ik weet niet of dit de aangewezen plek is, maar zoals gezegt, ik ben dus nieuw hier.
Niet alleen hier, maar uberhaubt in de wereld van QT.
Ik ben een vent van 40, die zich in zijn kinderjaren altijd voor`ongewone`zaken heeft geinteresseerd, maar dit op latere leeftijd heeft vergeten, zeg maar.
Nu wil ik ergens gaan beginnen, maar ik heb nog weinig idee waar. Ik heb een boeiend boek uit van Adam Dreamhealer (een 20 jarig fenomeen uit Canada) die ook op Quantum niveau bezig is en dit heeft wel mijn interesse.
Ik ben op intuitie wel eens aan het ehm aanraken, waar mijn directe omgeving ook positief reageert. Maar dit heeft natuurlijk niets om het lijf.
Ik wil graag leren, of een beetje sturing/tips krijgen, kan iemand mij daar wat aan helpen?

Groeten Eric

Posts: 1 | Location: Deventer | Registered: 07 September 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
Hallo Eric,

Welkom op het forum. Quantum-Touch is een perfecte manier om je hierin te verdiepen.

Verschillende mogelijkheden:
- lezen op de websites: www.quantumtouch.com en onze website www.qtouch.nl bevat veel verhalen in het nederlands, maar er zijn er nog veel meer.
- het boek Quantum-Touch aanschaffen in het nederlands 19,50 euro en hier lekker mee spelen
- een workshop volgen bij een gecertificeerde instructeur (op www.quantumtouch.com vind je iedereen die gecertificeerde workshops mag geven).

En hier je vragen stellen :-)

Posts: 88 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community  

Quantum-Touch    quantumtouch.groupee.net    Forums  Hop To Forum Categories  Nederlands  Hop To Forums  Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)    Dag beste mensen, ik ben nieuw hier!