Page 1 2 
Go
New
Find
Notify
Tools
Reply

-star Rating Rate It!  Login/Join 
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
He, mannen ook! Je bent wel goed bezig, Geert! Houd de score laag! Hoe vond je trouwens het chatten een paar dagen geleden? Ach, time flies, het is alweer ruim een week geleden.

Ger

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Myr
Learning by doing
Posted Hide Post
Hi,

Herkenbaar, mijn echtgenoot neemt ook niets waar. Gelooft echter wel onvoorwaardelijk in QT. Idd buitengewoon rationeel type. Twee vriendinnen van mij zijn in die zin veel dankbaarder om op te werken, want energetisch erg gevoelig. Krijg ik tenminste feedback en voor mijn gevoel meer eer van mijn 'werk'. En tsja, zorgen dat je zelf het proces niet in de weg gaat zitten; best lastig als je een nadenkertje én controllfreak bent...

Voor zover ik aanvankelijk twijfel aan mijn eigen 'kunnen' had, is die weggenomen door de wijntest. Een glas wijn tussen mijn handen (niet aangeraakt) en een ander glas met de zelfde wijn aan de andere kant van de kamer gezet. Tien minuten QT gegeven en verschil geproefd: de behandelde wijn was echt niet lekker meer....!

Love & light,
Myr

This message has been edited. Last edited by: Myr,

Posts: 25 | Location: Tiel, The Netherlands | Registered: 17 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Maaike
Posted Hide Post
quote:
Originally posted by Linda Menkhorst:
Ik heb het met Alain Herriott over dit onderwerp gehad, met name over het feit dat dit met name het gevoel lijkt te zijn bij familie, wat wij regelmatig horen. Volgens Alain is er vaak met familie een zelfde trilling of een yang-energie. Het werken met de yin-technieken (Core) kan dan heel goed werken. Bij mijzelf is dat ook zo, ik reageer bij een zelf behandeling supersnel met de core.

Nog een tip, laat mensen die niets voelen alle klachten een cijfer geven, mijn ervaring is dat zij het niet benoemen in wat ze gevoeld hebben, maar wel in de verandering van klachten. Zoals bij mijn moeder kan het behandelen van een zere knie leiden tot een enorme verminder van longemfyseem, waar ik niet aan "hoefde" te werken, omdat dat toch niet meer kon veranderen.

hoi Linda

Ik heb in het boek gekeken of ik iets over de yin technieken (Core) kan vinden maar nee. Is dit een techniek voor 'gevorderden'?

Posts: 17 | Location: Alkmaar, the Netherlands | Registered: 03 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
QT Instructor
Allergy Practitioner

Picture of Linda Menkhorst
Posted Hide Post
Hallo Maaike, ja, dit staat niet in het boek beschreven, er komt eind volgend jaar ofzo wel een boek hierover van Alain. Dit kun je leren in de advanced workshop Core Transformation, op de website vind je de data waarop deze in Nederland wordt gegeven. Deze workshops zijn meestal snel vol.

Posts: 88 | Location: QTouch Trainingen, Egmond aan Zee, Nederland | Registered: 11 April 2005Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Myr
Learning by doing
Posted Hide Post
Je kunt het ook leren m.b.v. de dvd's. Kost 180 USD; stuk goedkoper dan de workshop, maar natuurlijk niet interactief Frowner Maar je moet wat met een bescheiden budget... Komt overigens nog wel 35 euro bij op voor inklaring en BTW-heffing. Ik ben nu bij dvd 2 (van de 7), maar vind het best lastige materie. Zo totaal anders dan basic QT en supercharching. En het feit dat ik energie nauwelijks waarneem is een extra handicap bij het leerproces. Maar de aanhouder wint, dus ik ga stug door Big Grin

Fijne jaarwisseling en een geweldig 2008 voor iedereen!

Love & light,

Myrna

Posts: 25 | Location: Tiel, The Netherlands | Registered: 17 November 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hoi Myrna,

Veel succes hoor! Net wat je zegt, de aanhouder wint. Misschien is het handig sommige stukken van de dvd nogmaals te bekijken, zodat het meer tot je doordringt? Tip van Ger....

Prettige jaarwisseling en een fantastisch 2008!

Ger

Posts: 112 | Location: The Netherlands | Registered: 05 January 2006Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Koos Huygen
Posted Hide Post
6 weken geleden kwam ik voor het eerst een client tegen die geen reactie vertoonde. Hij had last van een ernstige sinusitis en zou er zelfs aan geopereerd worden; ondertussen liep ie al met buisjes in de oren. Enfin, ik was bij hem aanwezig en heb hem 60 minuten behandeld. Hij meldde geen verandering.
Daarna op afstand een vervolgbehandeling. Dat gaf bij mij de volgende reactie: vanaf voeten en handen voelde ik kou naar boven kruipen en het leek alsof de energie in een bol van 1 meter bij mij bleef. Nadat ik de afstandsbehandeling had afgerond, kreeg ik het 1 minuut daarna zelf bloedheet. De client meldde opnieuw niets ervaren te hebben.
Daarna heb ik eerst met Reiki op afstand behandeld, waarna een derde QT op afstand. Dit keer ervaarde ikzelf de gebruikelijke verschijnselen, en de client wederom niets. Ik denk dat de energie wel zijn werk heeft gedaan maar dat hij het gewoon niet kon herkennen/benoemen (het qt-cijfer bleef ook gelijk). Hij is wel geopereerd aan de sinusitis en is daarna erg snel opgeknapt.

This message has been edited. Last edited by: Koos Huygen,

Koos Huygen

Posts: 2 | Location: Amersfoort | Registered: 01 January 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Gerda Dekker
Posted Hide Post
Hoi Koos,

Wauw, wat had je een fantastische ervaring! Dan weet je toch wel heel zeker dat de energie is aangekomen, ondanks dat de healer er niet veel van heeft gevoeld of heeft herkend.
Een goed en energiek 2008!

Ger

Picture of Maaike
Posted Hide Post
Mijn mannetje voelde in het begin niets, toen ik hem behandelde. Maar met name dan de pijn in zijn rechterschouder die hem al jaren parten speelt.
Laatst had hij migraine en heb ik zijn hoofd gedaan, de pijn verschoof naar zijn re-schouder en dus ben ik daar verder gegaan. Met de tripod voelde hij steekjes maar verder niets (ik was allang al blij omdat steekjes meer zijn dan niets Big Grin) Het begint dus te komen.
Ik voel trouwens wél energie als ik mijn handen bij hem leg, daarom ga ik er ook mee door...

Posts: 17 | Location: Alkmaar, the Netherlands | Registered: 03 December 2007Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
Picture of Caroline Timmermans
Posted Hide Post
Ik zie dat er al een tijdje niet meer gereageerd is op dit thema. Toch had ik ook een leuke ervaring, die ik graag met jullie wil delen. Ik was deze zomer aan het wandelen in Oostenrijk met een groep Nederlanders. In de groep zat een vrouw die erg last had van hoogtevrees, wat niet zo fijn is als je in de bergen loopt... Frowner Ze vroeg me of ik daar iets mee kon met QT. Ik wist het niet, maar wilde het graag proberen met haar. We hadden maar een kwartier voor vertrek die ochtend. Ze voelde helemaal niets! Ik heb haar laten mee visualiseren dat ze ontspannen over de bergpaden liep, terwijl ik haar QT gaf. Ik voegde zelf een positieve affirmatie toe. Het eerste kwartier liep ze nog een beetje onwennig op de route, maar daarna was het weg en heeft ze een ontspannen wandeling gehad. De route van die dag was zelf voor mij (ik heb geen hoogtevrees) een spannende tocht met af en toe steile stukken, maar zij had nergens last van. Smiler Leuk toch! Terwijl ze van de QT niets voelde.

Groetjes, Caroline

Posts: 19 | Location: Utrecht | Registered: 18 February 2008Reply With QuoteEdit or Delete MessageReport This Post
 Previous Topic | Next Topic powered by eve community Page 1 2