quantumtouch.groupee.net
Forums
Nederlands
Quantum-Touch Algemeen (Quantum-Touch General Discussion)
Zelfbehandeling|
Go
![]() |
New
![]() |
Find
![]() |
Notify
![]() |
Tools
![]() |
Reply
![]() |
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik las net het verhaal van Yudi in de Quantum-Touch Nieuwsbrief. Ik zit met hetzelfde euvel. Wanneer ik anderen behandel gebeuren er regelmatig de mooiste dingen, maar wanneer ik mezelf behandel gebeurt er weinig tot niets. Hebben jullie goede ervaringen met of tips voor zelfbehandeling? Ik heb alleen nog de Basic Course gedaan, maar oefen al wel veel met het Supercharging boek. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Lieve groet, Caroline |
||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Hallo Caroline,
Wij hebben de workshop met Richard Gordon gedaan en over dit onderwerp gesproken. De truc zit hem erin dat je uit je eigen trilling vandaan komt, dus in diezelfde trilling komt die je wel bij een ander gebruikt, maar niet bij jezelf. De manier is om te zorgen dat je een verruimd bewustzijn hebt, dus qua bewustzijn gaat buiten datgene wat je normaal vindt, verwacht gewoon veel meer, sta voor veel meer open, verleg je grenzen. Ik ben benieuwd. |
|||
|
|
|
Hoi Linda,
Bedankt voor je reactie. Al lezende realiseer ik me dat ik misschien wel een paar hardnekkige overtuigingen heb over wat (on)mogelijk is voor mij... Ik ga er mee aan de slag! Ik houd je op de hoogte. Groetjes, Caroline |
|||
|
|
QT Instructor Allergy Practitioner |
Ik ben benieuwd, wat er allemaal mogelijk is :-)
|
|||
|
|
|
Hoi Linda,
Even een up-date van mijn zelfbehandeling uitprobeersels...Ik ben met je advies aan de slag gegaan. Wat ik gedaan heb is visualiseren dat ik aangesloten ben op een groot energieveld van oneindige mogelijkheden...vorige week was ik nog aan het herstellen van de griep en nu gaat het weer beter, maar of dat daardoor komt weet ik niet, het herstel ging vrij geleidelijk. Het gaf me wel een sterker positief gevoel en het vertrouwen dat alles mogelijk is, dus dat is al heel mooi Om uit mijn eigen trilling te stappen vind ik nog niet makkelijk, ik heb daar niet zo'n gevoel bij. Ik heb gevisualiseerd dat ik mezelf behandelde alsof ik iemand anders behandelde, maar dat gaf nog geen ander gevoel. Wat wel een groot effect gaf was het behandelen van mijn hypofyse en bijnieren binnendoor met de U-NAAN klank. Wouw dat gaf een sterk effect! Ik kreeg een soort energiestoot. Het focussen van de klank specifiek op deze plekken gaf een sterk resonerend gevoel. En nu ik er zo op terug kijk, heb ik hiervan wel het idee dat dit aan mijn herstel van de griep heeft bijgedragen. Leuk he zo'n ontdekking! Nou dat even een up-date. Ik knutsel gewoon lekker door Liefs, Caroline |
|||
|
| Powered by Eve Community |
| Please Wait. Your request is being processed... |
|